دوشنبه17 ارديبهشت 1403     Monday, May 6, 2024
1400/04/17
کدخبر :50288
49
چاپ :

عملیات اجرایی حدود ۱۰۰۰ واحد مسکن اقدام ملی در شهر کرمان آغاز شده است

عملیات اجرایی حدود ۱۰۰۰ واحد مسکن اقدام ملی در شهر کرمان آغاز شده است

به گزارش دل عالم به نقل از ایسنا،مدیرکل راه و شهرسازی استان کرمان گفت: عملیات اجرایی حدود ۱۰۰۰ واحد مسکن طرح اقدام ملی توسط ستاد اجرایی فرمان امام (ره) در شهر کرمان آغاز و ۱۱۱۶ واحد طرح اقدام ملی مسکن در شهر سیرجان افتتاح شده است.

"علی حاجی زاده" ظهر امروز ۱۶ تیرماه در جلسه شورای مسکن استان کرمان اظهار کرد: از ابتدای مهرماه ۹۷ طرح اقدام ملی مسکن در کشور کلید خورد و تاکنون پنج مرحله ثبت نام انجام شده است.

وی افزود: ۶۰ هزار و ۲۳۳  نفر در استان کرمان ثبت نام اولیه داشته و از این تعداد ۱۹  هزار و ۴۹۵ نفر واجد شرایط بودند و ۹۵۷۰ نفر مدارک تحویل داده اند.

حاجی زاده با اشاره به اینکه ۳۱۶  میلیارد تومان آورده افرادی است که مدارک تحویل دادند و از این تعداد ۵۸۳۱  نفر به پروژه ها معرفی شدند، تصریح کرد: در شهر کرمان بیش از ۱۹ هزار نفر در طرح اقدام ملی مسکن ثبت نام کردند و بیش از ۱۰۰۰ نفر به پروژه ها معرفی شده اند.

وی با اشاره به اینکه ستاد اجرایی فرمان امام(ره) یکی از نهادهایی است که در طرح اقدام ملی مسکن مشارکت دارد، بیان کرد: عملیات اجرایی حدود ۱۰۰۰ واحد توسط ستاد اجرایی فرمان امام (ره) در شهر کرمان آغاز و ۱۱۱۶ واحد طرح اقدام ملی مسکن در شهر سیرجان افتتاح شده است.

مدیرکل راه و شهرسازی استان کرمان گفت: ۲۱۰  واحد طرح اقدام ملی مسکن نیز آماده افتتاح است و به زودی مراسم افتتاح آن برگزار می شود.

به گزارش ایسنا، "صادقی" نماینده ستاد اجرایی فرمان امام(ره) در اجرای طرح اقدام ملی مسکن نیز در این جلسه اظهار کرد: بزرگترین مشکل عدم نگاه ملی دستگاه ها بحث مسکن است و شاهد هستیم که ه آن نگاه بخشی دارند.

وی افزود: ۶۴  هکتار زمین برای اجرای طرح اقدام ملی مسکن در شهر کرمان اختصاص داده شده و مسئولیت دریافت پروانه شهرداری با اداره راه و شهرسازی بوده است.

صادقی با اشاره به مشکل تامین آب برای عملیات ساختمانی و شرب کارگری در محدوده پروژه اقدام ملی کرمان بیان کرد: اگر دستگاه های اجرایی همدل و همراه نشوند طرح اقدام ملی مسکن به نتیجه لازم نخواهد رسید.


مخاطبان گرامی، برای انتشار نظرات لطفا نکات زیر را رعایت فرمایید :

  1. نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  2. نظرات حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های اسلامی منتشر نمی‌شود.
  3. نظرات پس از ویرایش ارسال می‌شود.
دیدگاه شما ثبت شد
مطالب پیشنهادی
دل عالم

کلیه حقوق این وب سایت متعلق به پایگاه خبری دل عالم می باشد.