سه شنبه18 ارديبهشت 1403     Tuesday, May 7, 2024
1402/09/29
کدخبر :98716
3
چاپ :

ظرفیت‌های سرمایه‌گذاری استان کرمان در حوزه سنگ‌های قیمتی در هند معرفی شد

معاون اقتصادی استاندار کرمان به منظور معرفی ظرفیت‌ سرمایه‌گذاری در حوزه سنگ‌های قیمتی و نیمه قیمتی این استان، از نمایشگاه بین‌المللی الماس و گوهرسنگ هند بازدید کرد.

امیر حسن زاده در سفر کاری به هند و با هدف معرفی ظرفیت‌ سرمایه‌گذاری در حوزه سنگ‌های قیمتی و نیمه قیمتی استان کرمان، از نمایشگاه بین‌المللی الماس و گوهر سنگ، در شهر سورات هند بازدید کرد.

به گزارش دل عالم به نقل از ایسنا، معاون استاندار کرمان در این بازدید و دیدار با مدیر نمایشگاه، از ظرفیت‌های معدنی فراوان کشور ایران و همچنین استان کرمان در سنگ‌های قیمتی و نیمه قیمتی سخن گفت و افزود: این ظرفیت می‌تواند بستر سرمایه‌گذاری‌های حوزه جواهرات قرار گیرد.

 به نقل از روابط عمومی استانداری، در بازدید چند ساعته معاون اقتصادی استاندار کرمان ضمن آشنایی با آخرین تکنولوژی‌های مورد استفاده در صنعت طلا و جواهر، با تعدادی از تاجران و مدیران کارخانه‌های این صنعت به منظور صادرات محصولات موردنیاز صنعت طلا و جواهر به استان کرمان بحث و تبادل نظر شد.

حسن زاده همچنین از کارگاه بزرگ ساخت و طراحی طلا و جواهر و نیز کارگاه برش و تراش الماس بازدید در سورات هند بازدید کرد.

برچسب ها :

مخاطبان گرامی، برای انتشار نظرات لطفا نکات زیر را رعایت فرمایید :

  1. نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  2. نظرات حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های اسلامی منتشر نمی‌شود.
  3. نظرات پس از ویرایش ارسال می‌شود.
دیدگاه شما ثبت شد
مطالب پیشنهادی
دل عالم

کلیه حقوق این وب سایت متعلق به پایگاه خبری دل عالم می باشد.