سه شنبه18 ارديبهشت 1403     Tuesday, May 7, 2024
1402/08/20
کدخبر :97011
15
چاپ :

طلسم شکست ناپذیری سیرجان در دربی کرمان

در حالی که تیم فوتبال گل‌گهر سیرجان با نتیجه ۲ بر صفر در هفتمین دربی استانی لیگ برتر مقابل مس رفسنجان به برتری رسید که مس هنوز در هیچ یک از این بازی‌ها موفق به پیروزی نشده است.

دیدار ۲ تیم فوتبال گل‌گهر و مس رفسنجان از ساعت ۱۵ روز جمعه در هفته دهم رقابت های لیگ برتر فوتبال کشور در ورزشگاه شهید سلیمانی سیرجان پیگیری شد.

به گزارش دل عالم به نقل از ایسنا، شاگردان مارینوس اوزونیدیس سرمربی یونانی گل‌گهر که از همان دقایق نخست بازی طوفانی ظاهر شده بودند، خیلی زود نبض بازی را به دست گرفتند و در دقیقه ۱۹ توانستند به گل نخست این بازی دست یابند.

دفع ضعیف توپ توسط حامد لک دروازه بان مس رفسنجان باعث شد که توپ روی ریباند به نوید عاشوری برسد و این بازیکن با یک ضربه دقیق، گل نخست دربی را به نفع گل‌گهر ثبت کند.

در ادامه نیز این تیم فوتبال گل گهر سیرجان بود که در مجموع نیمه نخست بهتری را ارایه کرد و توانست در دقیقه ۳۳ باز هم به گل برسد و گل دوم سیرجانی ها را روبرتو تورس روی پاس زیبای ابولفضل رزاق پور به ثبت رساند.

نیمه دوم بازی با حملات مس رفسنجان برای جبران نتیجه بازی و چند تغییر در ترکیب تیم‌ها آغاز شد که حملات هیچ کدام از تیم‌ها منجر به گلزنی نشد تا این بازی نیز با نتیجه ۲ بر صفر به نفع میزبان یعنی گل‌گهر سیرجان خاتمه یابد.

تیم فوتبال گل گهر سیرجان با این پیروزی ۱۳ امتیازی شد و به جایگاه هفتم جدول رده بندی جام خلیج فارس صعود کرد و مس رفسنجان نیز ۱۴ امتیازی باقی ماند تا یک پله بالاتر قرار داشته باشد و تیم های کرمانی ادامه لیگ برتر را در تعقیب یکدیگر و فقط با یک امتیاز اختلاف دنبال کنند.

البته تا اینجای کار تیم فوتبال گل گهر سیرجان هشت بازی کرده و نسبت به سایر رقبا ۲ بازی عقب افتاده دارد.

ترکیب گل‌گهر و مس در دربی کرمان

تیم فوتبال گل‌گهر سیرجان در این بازی با ترکیب محمدرضا اخباری، ابوالفضل رزاق‌پور، علیرضا علیزاده، علیرضا آرتا، مهران گلزاری، نوید عاشوری، علیرضا کوشکی، مسیح زاهدی، سعید سحرخیزان، روبرتو تورس و احمد زنده‌روح به میدان رفت.

در مقابل تیم فوتبال مس رفسنجان نیر با حامد لک، محمد نژادمهدی، علی عدنان، میثم تیموری، حسن جعفری، مهدی محبی، فرشید باقری، محمد خدابنده‌لو، جلال علی‌محمدی، محسن آذرباد، لوسیانو پریرا برابر گل‌گهر صف آرایی کرد.

همچنین در این بازی محمدحسین کریم زاده، سجاد شهباززاده و مهدی ترکمان به جای آذرباد، خدابنده لو و حسن جعفری به میدان رفتند و منتظر محمد به جای نیما انتظاری و مجید نصیری نژاد مهدی بازی کردند.

در این بازی مهران گلزاری، محمد خدا بنده لو، ابولفضل رزاق پور، نوید عاشوری با کارت زرد داور جریمه شدند.

تیم فوتبال گل‌گهر سیرجان در هفته دهم رقابت‌های لیگ برتر فوتبال کشور با ۲ گل مقابل حریف هم استانی خود (مس رفسنجان) به برتری رسید تا طلسم شکست ناپذیری سیرجانی ها در دربی لیگ برتری کرمانی‌ها همچنان تداوم داشته باشد.

این بازی با حضور هزاران نفر تماشاگر مرد و زن برگزار شد و مردم سیرجان استقبال خوبی از این بازی کرده بودند.

برچسب ها :

مخاطبان گرامی، برای انتشار نظرات لطفا نکات زیر را رعایت فرمایید :

  1. نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  2. نظرات حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های اسلامی منتشر نمی‌شود.
  3. نظرات پس از ویرایش ارسال می‌شود.
دیدگاه شما ثبت شد
مطالب پیشنهادی
دل عالم

کلیه حقوق این وب سایت متعلق به پایگاه خبری دل عالم می باشد.