دوشنبه17 ارديبهشت 1403     Monday, May 6, 2024
1402/08/30
کدخبر :97570
5
چاپ :

صف کامیون‌ها مقابل فرمانداری بردسیر و انتقاد از گهرزمین

تعدادی از افراد که خود را از مالکان و کامیون‌داران معادن شن و ماسه بردسیر خواندند با حضور مقابل فرمانداری این شهرستان، خواستار استفاده و خرید مایحتاج پروژه های معادن گهرزمین از این معادن شدند.

اعتراض کامیون داران و مالکان معدن شن و ماسه در حالی امروز به فرمانداری بردسیر کشیده شد که کامیون داران می گویند شرکت گهر زمین در انجام پروژه های خود با آنها همکاری لازم را ندارد و مایحتاج خود را چه در انجام پروژه های شهرستان یا نیازمندی ها، از دیگر معادن تامین می کند.

به گزارش دل عالم به نقل از ایرنا، معترضان مدعی هستند شرکت مستقر در بردسیر که مجری احداث خط آهن است، با وجود اینکه هیچ مجوزی مبنی بر تامین نیاز سایر پیمانکاران ندارد، در حال تامین شن و ماسه گهرزمین است، درحالی که از این معادن همکاری طلب نمی شود.

فرماندار بردسیر نیز که در جمع معترضان حضور یافت پس از رسیدگی به مشکلات این صنف در این زمینه به خبرنگار ایرنا گفت: این افراد آمدند و پیگیر مطالباتشان شدیم؛ ۱۰ دقیقه پس از این موضوع نیز مساله حل شد.

حمزه وفایی افزود: بحث معادن شن و ماسه در مورد اشتغال نبود بلکه این افراد بحث خرید محصولاتشان را داشتند و قرار شد روند آن طی شود که این مساله هم حل شده و مشکل خاصی وجود ندارد.

شهرستان بردسیر در ۷۰ کیلومتری غرب مرکز استان کرمان قرار دارد.

برچسب ها :

مخاطبان گرامی، برای انتشار نظرات لطفا نکات زیر را رعایت فرمایید :

  1. نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  2. نظرات حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های اسلامی منتشر نمی‌شود.
  3. نظرات پس از ویرایش ارسال می‌شود.
دیدگاه شما ثبت شد
مطالب پیشنهادی
دل عالم

کلیه حقوق این وب سایت متعلق به پایگاه خبری دل عالم می باشد.