دوشنبه17 ارديبهشت 1403     Monday, May 6, 2024
1402/08/27
کدخبر :97477
6
چاپ :

شکست تلخ بانوان سیرجان در نخستین گام لیگ برتر

یم فوتبال شهرداری سیرجان در نخستین بازی از رقابت‌های لیگ برتر فوتبال زنان کشور میزبان ملوان بندر انزلی بود که نتیجه این بازی را با یک گل به مهمان خود واگذار کرد.

دیدار ۲ تیم فوتبال شهرداری سیرجان و ملوان بندر انزلی عصر امروز (جمعه) در سیرجان برگزار و در این رقابت تیم ملوان موفق شد در یک بازی دشوار از هفته نخست لیگ برتر با تک گل دقیقه ۲۵ شبنم بهشت به برتری و سه امتیاز حساس این بازی دست یابد.

به گزارش دل عالم به نقل از ایرنا، بنظر می‌رسد که باخت تیم فوتبال زنان شهرداری سیرجان که همواره طی سال‌های گذشته از تیم‌های مدعی لیگ برتر به شمار می‌رود و حتی سابقه حضور در رقابت های آسیایی را دارد، در نخستین بازی لیگ امسال از همین ابتدای کار در یک بازی خانگی، زنگ خطر را برای این تیم به صدا درآورده است.

باید دید، بانوان سیرجانی که از هفته های پایانی سال گذشته با مشکلاتی ازجمله تغییر مربی روبرو شدند، امسال چه عملکرد و نمایشی در رقابت‌های لیگ برتر به نمایش می‌گذارند.

رشد فوتبال بانوان و حضور مقامات کشوری در بازی‌های تیم‌های سیرجانی

باخت تیم زنان شهرداری سیرجان در شرایطی رقم خورد که سیرجان از روز گذشته میزبان مریم منظمی نایب رییس زنان فدراسیون فوتبال ایران است و این مدیر ورزشی از نزدیک تماشاگر این رقابت بود.

همچنین بنا بر اعلام روابط عمومی هیات فوتبال استان کرمان، گلاره ناظمی مسئول سازمان لیگ کوثر فوتبال بانوان کشور نیز از دیگر مقاماتی است که وی را در سفر به سیرجان همراهی کرده است.

همچنان که سفر مهدی تاج رییس فدراسیون فوتبال نیز در هفته نخست لیگ برتر فوتبال و تماشای دیدار گل گهر و فولاد خوزستان را شاهد بودیم، حالا سفر مدیران فوتبال زنان کشور به سیرجان مبین جایگاه و ظرفیت فوتبال این شهرستان است.

شهرداری سیرجان با این شکست صفر امتیازی و به صورت موقت در رتبه نهم لیگ برتر قرار گرفته اما ملوان بندر انزلی سه امتیازی شد و در جایگاه سوم لیگ برتر زنان جای گرفت. سپاهان اصفهان و پالایش نفت ایلام نیز در جدول رده بندی لیگ برتر در مقام نخست و دوم قرار گرفتند.

خاتون بم دیگر نماینده استان کرمان و قهرمان بی چون و چرایی ۶ سال گذشته رقابت‌های لیگ برتر فوتبال زنان کشور که به تازگی از سفر ازبکستان برگشته، از ساعت ۱۳ فردا شنبه در آخرین بازی از هفته نخست این لیگ در کردستان به مصاف تیم کانی این شهر می‌رود.

برچسب ها :

مخاطبان گرامی، برای انتشار نظرات لطفا نکات زیر را رعایت فرمایید :

  1. نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  2. نظرات حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های اسلامی منتشر نمی‌شود.
  3. نظرات پس از ویرایش ارسال می‌شود.
دیدگاه شما ثبت شد
مطالب پیشنهادی
دل عالم

کلیه حقوق این وب سایت متعلق به پایگاه خبری دل عالم می باشد.