يكشنبه16 ارديبهشت 1403     Sunday, May 5, 2024
1402/11/18
کدخبر :102055
6
چاپ :

شهدا با نثار جان خود دین سنگینی را بر دوش ما قرار دادند

ویژه برنامه «یاد یار» خانواده شهید اسماعیل عمرانی، رئیس جهاددانشگاهی استان و جمعی از پرسنل این مجموعه در دفتر مرکزی جهاددانشگاهی کرمان برگزار شد.

ایوب فلاحی مدیرکل امور اجتماعی و فرهنگی استانداری کرمان در این مراسم، جهاددانشگاهی کرمان را یار و همراه همیشگی حوزه امور اجتماعی استانداری ذکر و تصریح کرد: خوشبختانه این مجموعه در حوزه‌های اجتماعی و فرهنگی به خوبی ما را یاری می‌رساند و معاون مشارکت‌های اجتماعی سازمان اجتماعی وزارت کشور از جهاددانشگاهی کرمان به عنوان نهادی فعال در امور اجتماعی با برنامه‌های متعدد یاد کرد.

به گزارش دل عالم به نقل از ایسنا، وی همچنین با بیان اینکه شهدا با نثار خون و جان مطهر خود دین سنگینی را بر دوش ما قرار داده‌اند، گفت: امید است بتوانیم در نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران آنطور که شایسته این نظام و مردم است، خدمت کنیم و مدیون خون شهدا نباشیم.

داوود میاندهی مدیرعامل خبرگزای جمهوری اسلامی در کرمان نیز در این مراسم ضمن اشاره به اهمیت کار رسانه‌ها، گفت: دانش یک خبرنگار باید به روز باشد و نسبت به آنچه در استان، کشور و دنیا رخ می‌دهد آگاهی کامل داشته باشد و باید بتواند به موقع اطلاعات صحیح را بگیرد، پالایش کند و به درستی و با سرعت اطلاع رسانی نماید که این جزء سختی کار خبرنگاران محسوب می‌شود.

در این مراسم همچنین پدر شهید اسماعیل عمرانی (خبرنگار ایسنای کرمان) ضمن بیان خصوصیات اخلاقی این شهید عزیز به بیان خاطراتی از ایشان پرداخت.

در پایان از خانواده شهید عمرانی تجلیل و بانک خون بند ناف رویان در جیرفت به نام این شهید گرانقدر مزین شد.

برچسب ها :

مخاطبان گرامی، برای انتشار نظرات لطفا نکات زیر را رعایت فرمایید :

  1. نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  2. نظرات حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های اسلامی منتشر نمی‌شود.
  3. نظرات پس از ویرایش ارسال می‌شود.
دیدگاه شما ثبت شد
مطالب پیشنهادی
دل عالم

کلیه حقوق این وب سایت متعلق به پایگاه خبری دل عالم می باشد.