دوشنبه17 ارديبهشت 1403     Monday, May 6, 2024
1400/04/26
کدخبر :51562
42
چاپ :

سیلاب وارد منازل شهروندان در بردسیر کرمان شد

سیلاب وارد منازل شهروندان در بردسیر کرمان شد

به گزارش دل عالم به نقل از ایرنا،بارش‌ باران طی عصر و شبانگاه جمعه موجب جاری شدن سیلاب در مناطقی از شهرستان بردسیر و ورود آب به برخی منازل روستایی شد.

بر اساس گزارش‌ها بارش‌های بردسیر بیشتر در مناطق لاله زار، هراران و قلعه عسکر این شهرستان رخ داده و سبب راه افتادن سیلاب در این مناطق شده است.

به دنبال این بارش‌ها ستاد بحران شهرستان بردسیر امشب جلسه تشکیل داد.

معاون فرماندار بردسیر در حاشیه این جلسه به خبرنگار ایرنا گفت: سیلاب به خانه های روستایی و باغات کشاورزی در روستای هراران وارد شده و مقداری خسارت ایجاد کرده است.

حمزه وفایی افزود: ستاد بحران تمام تلاش خود را برای پیشگیری از خسارت های بیشتر به کار خواهد بست و از ابتدای وقوع سیلاب نیروهای امدادی، راهداری و هلال احمر در مناطق یاد شده حضور دارند.

وی گفت: طبق اعلام سازمان هواشناسی ناپایداری های جوی تا پایان روز دوشنبه هفته آینده در استان  ادامه دارد  لذا از شهروندان درخواست می‌کنیم از نزدیک شدن به رودخانه ها، تردد در مسیر سیلاب و رفتن به ارتفاعات بپرهیزند.

وفایی افزود: با توجه به اینکه بارش ها به صورت رگبارهای موسمی بوده و از لحاظ نقطه بارش و میزان بارش قابل پیش‌بینی نیست، لذا تلاش داریم در صورت بروز مشکلات احتمالی، سیلاب‌ها به مسیرهای اصلی خود هدایت شوند تا به مناطق مسکونی و کشاورزی کمترین میزان خسارت وارد شود.

بردسیر در فاصله ۶۰ کیلومتری غرب کرمان قرار دارد.

سایر نقاط استان کرمان نیز امروز درگیر بارش باران و سیلاب بوده اند.

همچنین همزمان بابارش باران در برخی نقاط استان نیز امروز توفان گردوخاک مناطقی از استان را درگیر کرد.

برچسب ها :

مخاطبان گرامی، برای انتشار نظرات لطفا نکات زیر را رعایت فرمایید :

  1. نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  2. نظرات حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های اسلامی منتشر نمی‌شود.
  3. نظرات پس از ویرایش ارسال می‌شود.
دیدگاه شما ثبت شد
مطالب پیشنهادی
دل عالم

کلیه حقوق این وب سایت متعلق به پایگاه خبری دل عالم می باشد.