سه شنبه18 ارديبهشت 1403     Tuesday, May 7, 2024
1403/01/20
کدخبر :104621
0
چاپ :

ستاد دیه یکی از مصادیق حلقه‌های میانی در تحقق مردمی‌سازی است

معاون سیاسی امنیتی استاندار کرمان گفت: ستاد دیه یکی از مصادیق حلقه‌های میانی در تحقق مردمی‌سازی است و کارکرد ستاد دیه ریشه در هویت ایرانی اسلامی ما دارد.

رحمان جلالی در جشن گلریزان ستاد دیه مرکز استان کرمان با عنوان «آزادی به وقت افطار» با اشاره به منویات مقام معظم رهبری در حوزه اقتصاد اظهار کرد: مقام معظم رهبری بر راهبرد مردمی کردن کارها تاکید زیادی دارند.

به گزارش دل عالم به نقل از ایسنا، وی افزود: مجموعه‌ای که در مواجهه با این فرمایشات مقام معظم رهبری نمره خوبی می‌گیرد، ستاد دیه است و این نهاد عرصه‌ای ایجاد کرده که مردم بتوانند در آن نقش‌آفرینی کنند.

جلالی بیان کرد: ستاد دیه یکی از مصادیق حلقه‌های میانی در تحقق مردمی‌سازی است.

معاون استاندار کرمان با اشاره به برگزاری جشن گلریزان اظهار کرد: کارکرد ستاد دیه ریشه در هویت ایرانی اسلامی ما دارد و در فرهنگ پهلوانی، دینی و شیعی ما این مسئله وجود دارد.

وی بیان کرد: یکی از بسترهایی که مردم را وارد عرصه می‌کند، استفاده از ظرفیت رسانه است و ستاد دیه باید به این موضوع به صورت ویژه توجه کند.

به گزارش ایسنا، مراسم جشن گلریزان مرکز استان کرمان با حضور نماینده ولی فقیه در استان، مدیر نمایندگی ستاد دیه، رئیس کل و معاونان دادگستری استان، جانشین فرمانده سپاه ثارالله استان، مدیرکل زندان‌ها و جمعی از خیران برگزار و همزمان با این جشن، ۱۲ زندانی آزاد شدند.

برچسب ها :

مخاطبان گرامی، برای انتشار نظرات لطفا نکات زیر را رعایت فرمایید :

  1. نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  2. نظرات حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های اسلامی منتشر نمی‌شود.
  3. نظرات پس از ویرایش ارسال می‌شود.
دیدگاه شما ثبت شد
مطالب پیشنهادی
دل عالم

کلیه حقوق این وب سایت متعلق به پایگاه خبری دل عالم می باشد.