سه شنبه18 ارديبهشت 1403     Tuesday, May 7, 2024
1402/08/27
کدخبر :97475
6
چاپ :

زنده‌روح یک شبه از عرش به فرش رسیدم/ آقای خاص فوتبال ایران در سیرجان است

افبک گل‌گهر سیرجان و ستاره این تیم در لیگ بیستم از مسیر پر فراز و نشیب خود در این سال‌ها گفت.

احمد زنده‌روح ستاره گل‌گهر سیرجان در بیستم در شرایطی توسط دراگان اسکوچیچ سرمربی وقت تیم ملی به اردو این تیم دعوت شد که در لیگ بیست و یکم شرایط برای این هافبک کاملا متفاوت رقم خورد. او در روزهای که در بهترین فرم ممکن خود قرار داشت سرباز شد و مجبور شد به تیم فجرسپاسی شیراز بپیوندد. او اگرچه با فجر در لیگ بیست و یکم حضور داشت اما با توجه به سقوط فجرسپاسی به لیگ یک، مجبور شد یک فصل دور از سطح اول فوتبال ایران، فوتبال خود را دنبال کند.

به گزارش دل عالم به نقل از ایرنا، در شروع نیم فصل اول و با پایان خدمت سربازی زنده‌روح این هافبک به تیم سابق خود یعنی گل‌گهر سیرجان بازگشته است. از همین رو مصاحبه‌ای با این بازیکن داشته‌ایم که در ادامه آن را خواهیم خواند.

در دوران اوج فوتبالت مجبور به ترک گل‌گهر شدی.

قسمت هر کس یک جور است و برای من زندگی اینگونه پیش رفت. من فصل خوبی را پشت سر گذاشتم و به اردو تیم ملی دعوت می‌شدم اما همه چیز به‌یکباره تغییر کرد و من سرباز شدم. به هرحال اتفاقی بود که باید رخ می‌داد و قرعه به من افتاد. واقعا روزهای سختی برای من بود و هیچ راه دیگری نداشتم و باید از این مرحله از زندگی نیز عبور می‌کردم. خدا را شکر می‌کنم. در این مدت درس‌های زیادی یاد گرفتم که مسلما به درد من خواهند خورد. تلاش می‌کنم تا روزهای خوب گذشته را باز تکرار کنم.

اکنون در چه شرایطی قرار داری؟

خدا را شکر شرایط خوبی را پشت سر می‌گذاریم. در بازگشت به سیرجان اتفاقات بزرگ و خوبی برای من رقم خورد و توانستیم عملکرد خوبی داشته باشم و برای تیم دو بار گلزنی کنم. بازگشت به شرایط آرمانی که قبلا داشتی و قرار گرفتن در بهترین کیفیتی که ارائه دادی کار سختی خواهد بود. قطعا سخت است از شرایطی که در آن بودی جدا شوی و بعد باز برگردی و بخواهی آن را تکرار کنی. امیدوار هستم دوباره بتوانم روزهای خوب گذشته در گل‌گهر را تکرار کنم و شرایط را بهبود ببخشم.

به تیم ملی فکر می‌کنی؟

هیچ بازیکنی وجود ندارد که به فکر تیم ملی و بازی برای آن نباشد. من در بهترین شرایط در روزهای که در عرش حضور داشتم به زمین رسیدم و در روزهای که به تیم ملی دعوت شدم همه چیز برای من بد رقم خورد. ابتدا سعی می‌کنم برای گل‌گهر و مردم سیرجان تلاش کنم و اثر گذار باشم و شرایط خود را بهبود ببخشم. ان‌شاالله بعد از آن اگر قسمت شد باز به تیم ملی خواهم رسید.

در دربی کرمان برنده شدید.

در دو هفته اخیر شرایط خوبی نداشتیم و تیم هفته‌ها بود نتوانسته بود نتیجه قابل قبولی بگیرد و بازیکنان و اعضای کادرفنی تحت فشار بودند و می‌دانستیم از دست رفتن این سه امتیاز یعنی فشار بیشتر روی تیم. به همین دلیل در بازی با مس رفسنجان محکوم به پیروزی بودیم. در طول هفته با برنامه ریزی و آنالیزهای که داشتیم موفق شدیم نمایش خوبی مقابل یکی از تیم‌های خوب ایران داشته باشیم و سه امتیاز مهم را به ارمغان بیاوریم و از فشار ناشی از عدم نتیجه گیری خارج شویم.
 

بازی سختی با شمس آذر خواهید داشت.

من از فصل گذشته و از رقابت‌های لیگ یک با شمس‌آذر آشنایی دارم. این تیم شایستگی‌های خود را با کادرفنی جوان و با دانشی که در اختیار دارد به خوبی به اثبات رسانده است . قطعا بازی سختی برابر این تیم خواهیم داشت و کار ما در قزوین بسیار دشوار خواهد بود اما با توجه به شرایطی که داریم در این بازی محکوم به برد هستیم.

کار با مارینوس اوزونیدیس چگونه است؟

او کاراکتر خاصی دارد و باید بگویم او آقای خاص فوتبال ایران است. هیچ وقت ندیدم در تمرینات و در زمین بازی شور و اشتیاق نداشته باشد. او همیشه پرانرژی است و این موضوع را به تیم نیز منتقل می‌کند. اگر مشکلی داشته باشد یا حوصله نداشته باشد، همه را زمان تمرین و بازی کنار می‌گذارد و با انرژی روی کار خود تمرکز می‌کند.تیم با حضور او جان دوباره‌ای گرفته و نمایش خوبی داشته است. امیدوار هستم در ادامه راه گل‌گهر با این مربی یونانی به موفقیت برسد.

برچسب ها :

مخاطبان گرامی، برای انتشار نظرات لطفا نکات زیر را رعایت فرمایید :

  1. نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  2. نظرات حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های اسلامی منتشر نمی‌شود.
  3. نظرات پس از ویرایش ارسال می‌شود.
دیدگاه شما ثبت شد
مطالب پیشنهادی
دل عالم

کلیه حقوق این وب سایت متعلق به پایگاه خبری دل عالم می باشد.