سه شنبه18 ارديبهشت 1403     Tuesday, May 7, 2024
1402/09/16
کدخبر :98371
1
چاپ :

روزگار طلایی زنان فوتسالیست رفسنجان

تیم فوتسال زنان مس رفسنجان در آستانه پایان نیم فصل رقابت های سوپرلیگ فوتسال بانوان کشور در رتبه دوم جدول رده بندی جای گرفته و همه چیز برای کسب عنوان قهرمانی نیم فصل به روز آخر رقابت ها واگذار شده است

باوجود اینکه از ابتدای این فصل شایعاتی مبنی بر کناره گیری تیم زنان فوتسال مس رفسنجان از سوی برخی رسانه ها به گوش می رسید اما در نهایت بانوان فوتسالیست رفسنجانی با چهره یک تیم کاملا مدعی وارد این رقابت ها شدند و توانستند خود را به همگان اثبات کنند.

به گزارش دل عالم به نقل از ایرنا، حالا که سوپر لیگ فوتسال کشور به نیمه مسیر خود نزدیک می شود، تیم دختران مس رفسنجان توانسته با هدایت کادر فنی، خریدهای موفق و پیروزی های پرگل مقابل برخی از تیم های مدعی و فقط پذیرفتن یک شکست خارج از خانه، خیلی زود چهره ای متفاوت از این تیم به نمایش بگذارد، به نظر می رسد رفسنجانی ها که سال گذشته در رتبه چهارم سوپرلیگ قرار گرفتند، امسال برای کسب عنوان قهرمانی پا به عرصه این رقابت ها گذاشتند.

شاگردان عاطفه رضایی از ۶ بازی گذشته خود چهار پیروزی، یک تساوی و یک باخت ثبت کردند و با کسب ۱۳ امتیاز از این بازی ها یک هفته مانده به پایان نیم فصل مسابقات سوپرلیگ زنان ایران، فقط یک پله پایین تر از تیم ۱۵ امتیازی پالایش نفت آبادان قرار گرفته اند و همچنان در کورس قهرمانی باقی ماندند؛ در واقع فاصله ۲ امتیازی ۲ تیم صدر نشین سوپرلیگ فوتسال زنان تمامی معادلات برای تعیین قهرمانی نیم فصل را برای روز آخر این مسابقات گذاشته است.

شاگردان عاطفه رضایی از ساعت ۱۱ روز ۱۶ آذرماه در یک بازی خانگی از هفته هفتم سوپرلیگ فوتسال بانوان کشور به مصاف تیم مهر عظام می روند و زنان پالایش نفت آبادان نیز با ملی حفاری بازی خواهد کرد تا برنده این بازی ها مشخص کند که قهرمان نیم فصل رقابت های سوپر لیگ بانوان ایران در رفسنجان است یا آبادان.

در صورتی که مس رفسنجان بازی این هفته خود را به پیروزی برسد باید چشم به بازی تیم پالایش نفت آبادان داشته و امیدوار باشد که این تیم امتیاز از دست بدهد تا بتواند عنوان قهرمانی نیم فصل امسال را از آن خود بکند و در صورت پیروزی پالایش نفت آبادان نیز این تیم قهرمان خواهد شد.

بانوان مس رفسنجان همچنین با ۱۱ گل زده، تا اینجای کار هشت گل دریافت کردند و عنوان سومین خط دفاعی لیگ را هم به خود اختصاص دادند، مس رفسنجان در خط دفاعی و درون دروازه بازیکنان ملی پوشی دارد که با مهارت و توانمندی های خود به سختی گل دریافت می کنند و باید دید که مهاجمان پالایش نفت آبادان به عنوان تهاجمی ترین تیم سوپرلیگ زنان در روز پنجشنبه (امروز)موفق تر عمل می کنند یا خط دفاعی مستحکم رفسنجانی ها.

دعوت سه بازیکن مس به تیم ملی

دعوت از سه بازیکن تیم فوتسال زنان مس یکی از دستاوردهای رفسنجانی ها در این فصل رقابت های سوپرلیگ کشور محسوب می شود، کادر فنی تیم ملی فوتسال زنان ایران، راضیه پرسه، فرزانه توسلی و هما آقایی را به اردوی آماده سازی تیم ملی دعوت کرده و احتمالا این بازیکنان نمی توانند تیم خود را در هفته پایانی نیم فصل سوپرلیگ کشور در مصاف با مهرعظام همراهی کنند.

تیم ملی فوتسال زنان ایران که مدعی بی چون و چرای قهرمانی آسیا محسوب می شود، اردوی آماده سازی خود را از روز پنجشنبه ۱۶ آذرماه در مرکز ملی فوتبال برگزار می کند.

برچسب ها :

مخاطبان گرامی، برای انتشار نظرات لطفا نکات زیر را رعایت فرمایید :

  1. نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  2. نظرات حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های اسلامی منتشر نمی‌شود.
  3. نظرات پس از ویرایش ارسال می‌شود.
دیدگاه شما ثبت شد
مطالب پیشنهادی
دل عالم

کلیه حقوق این وب سایت متعلق به پایگاه خبری دل عالم می باشد.