دوشنبه17 ارديبهشت 1403     Monday, May 6, 2024
1403/02/05
کدخبر :106333
0
چاپ :

رشد ۳۱ درصدی حمل و نقل مسافر استان کرمان در سال گذشته

سرپرست اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان کرمان با اشاره به عملکرد یک ساله اداره حمل و نقل مسافر استان گفت:درسال گذشته۸۷۰هزار سفر توسط ناوگان حمل و نقل عمومی جاده‌ای استان کرمان انجام شده است.

علی عبداللهی در جمع خبرنگاران اظهار کرد: جابه‌جایی ۱۴ میلیون مسافر در سال ۱۴۰۲ توسط ناوگان حمل و نقل عمومی در ۸۷۰ هزار سفر در استان کرمان انجام شده که از این میزان بیش از ۳۲۰ هزار سفر با اتوبوس، حدود ۳۰۰ هزار سفر با مینی بوس و بیش از ۲۵۰ هزار سفر با سواری کرایه انجام شده است.

به گزارش دل عالم به نقل از ایسنا، وی افزود: در بخش حمل و نقل مسافر استان کرمان در مجموع ۵۲۸۰ دستگاه ناوگان حمل و نقل عمومی، شامل ۹۷۰ دستگاه اتوبوس، ۱۹۲۰ دستگاه مینی‌بوس و ۲۳۸۸  دستگاه سواری کرایه کار جابه‌جایی مسافر استان کرمان را به عهده دارند. 

سرپرست اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان کرمان با اشاره به اینکه آمار ثبت شده از سفر برای جابه‌جایی مسافران توسط ناوگان حمل و نقل عمومی در جاده‌های استان کرمان نسبت به سال ۱۴۰۱ میزان  ۳۱ درصد افزایش داشته، اظهار کرد: در حال حاضر ۸۸ شرکت، موسسه و شعبه مسافربری با بیش از ۴۰۰۰ نفر راننده حرفه‌ای صاحب کارت هوشمند در بخش مسافر فعالند. 

عبداللهی از مسافران تقاضا کرد: سفرهای خود را به صورت برنامه‌ریزی شده و با تهیه بلیت اینترنتی یا از دفاتر شرکت‌های مسافری انجام دهند و در این راستا حتما از تلفن گویای ۱۴۱ برای ارسال انواع  پیشنهاد، انتقاد و یا شکایت در مورد ناوگان حمل و نقل مسافری و همچنین عملکرد شرکت‌های مسافربری استفاده کنند.

برچسب ها :

مخاطبان گرامی، برای انتشار نظرات لطفا نکات زیر را رعایت فرمایید :

  1. نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  2. نظرات حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های اسلامی منتشر نمی‌شود.
  3. نظرات پس از ویرایش ارسال می‌شود.
دیدگاه شما ثبت شد
مطالب پیشنهادی
دل عالم

کلیه حقوق این وب سایت متعلق به پایگاه خبری دل عالم می باشد.