دوشنبه17 ارديبهشت 1403     Monday, May 6, 2024
1402/09/11
کدخبر :98066
2
چاپ :

دورهمی خانوادگی عراقی‌ها در رفسنجان یا آغاز تقویت مس

باوجود اینکه باشگاه مس رفسنجان طی روزهای گذشته از جذب مصطفی محمد برادر یکی از بازیکنان عراقی خود خبر داده و از آن به عنوان آغاز روند تقویت مس رفسنجان یاد کرده بود.

پیش از آغاز این فصل مسابقات لیگ برتر که تمامی تیم‌های لیگ ایران مشغول جذب بازیکنانی بودند، منتظر محمد نیز به مس رفسنجان پیوست، این بازیکن عراقی در ابتدا به استقلال تهران ملحق شد و حتی قرارداد خود را با آبی پوشان پایتخت منعقد کرد.

به گزارش دل عالم به نقل از ایسنا، اما قانون جدید فدراسیون فوتبال برای تعیین سقف اجازه نداد تا این بازیکن جوان عراقی برای آبی پوشان تهرانی به میدان برود تا اینکه منتظر به صورت قرضی به مس رفسنجان پیوست.

تا اینجای کار، منتظر محمد در ۱۱ هفته رقابت های لیگ برتر فوتبال کشور ۲۸۰ دقیقه برای مس رفسنجان به میدان رفته و اغلب بازیکنی تعویضی برای رفسنجانی‌ها بوده و تا اینجای کار نتوانسته جای پای محکمی در ترکیب رفسنجانی‌ها برای خود دست و پا کند.

حالا باوجود اینکه چند ماهی از آغاز رقابت های این فصل جام خلیج فارس می گذرد، برادر منتظر محمد یعنی مصطفی محمد نیز به رفسنجان آمده، اقدامی که باشگاه مس از آن به عنوان تقویت این تیم یاد کرده است.

جذب مصطفی محمد در حالی بوده که سقف و لیست این تیم تکمیل است، یعنی مصطفی با وجود اینکه به تیم مس رفسنجان پیوسته، همچنان نمی تواند برای این تیم بازی کند.

از سوی دیگر مدیرعامل باشگاه مس رفسنجان از بدهی بیش از ۲ هزار میلیاردی این تیم خبر داده و این باشگاه از هتل گرفته تا برای هزینه پرواز، لباس و سایر مخارج هنوز بدهی های زیاد پرداخت نشده ای دارد که به طور قطع جذب یک بازیکن دیگر به این هزینه ها اضافه کرده است.

از سوی دیگر با توجه به اینکه مس سرشار از بازیکنان باکیفیت ایرانی است، منتظر محمد نیز به صورت بازیکن تعویضی در مس رفسنجان حضور دارد و حضور برادر دیگر این بازیکن عراقی پرسش های زیادی را مطرح کرده و این ابهامات تا پاسخگویی روشن مسئولان مس ادامه خواهد داشت.

اما در فضای رسانه ای استان کرمان و شهرستان رفسنجان اغلب با جذب این بازیکن مخالفت هایی شده که عده ای آن را نتیجه اعتماد به دلالان می دانند.

برخی دیگر نیز جذب این بازیکن عراقی را اینگونه مطرح کردند، "خب الحمدالله برادران عراقی در رفسنجان به هم رسیدند! وقت آن است حسین پورمحمدی و دوستانش، سایر اقوام این ۲ بزرگوار را هم زیر نظر بگیرند شاید از آنان فوتبالیستی درآمد!".

این انتقادات در حالی مطرح شده که باشگاه مس رفسنجان در خبری با تیتر «استارت پروسه تقویت مس رفسنجان/ ملی‌پوش عراقی به جمع شاگردان ابهامی ملحق شد» خبر جذب این بازیکن را سه روز پس از انعقاد قرارداد، رسانه ای کرد تا ابهامات این قرارداد هم افزایش یابد.

باشگاه مس رفسنجان در این خبر آورده است، مدافع ۲۵ ساله و ملی‌پوش عراقی با عقد قراردادی رسمی به عضویت تیم مس رفسنجان درآمد. در راستای سیاست‌‎های مدیریت باشگاه و برنامه های ساکت الهامی، نخستین گام برای تقویت تیم فوتبال مس رفسنجان برداشته شد و مصطفی محمد بازیکن با تجربه اهل کشور عراق به جمع نارنجی‌ پوشان رفسنجان پیوست.

براساس این گزارش، مصطفی محمد پس از تایید فنی از سوی سرمربی و توافق با حسین پورمحمدی مدیرعامل باشگاه مس رفسنجان قرارداد خود را به صورت رسمی تا پایان فصل جاری لیگ برتر به امضا رساند.

باشگاه مس رفسنجان در ادامه آورده است، مدافع پیشین تیم الزورای عراق در فصل ۲۰۱۷- ۲۰۱۸ در لیگ کشور خود عنوان قهرمانی را به دست آورده و در فصل ۲۰۱۸- ۲۰۱۹ در جام حذفی عراق با الزورا جام قهرمانی را بالای سر برده است. مصطفی محمد همچنین سابقه ۱۲ بار پوشیدن پیراهن تیم ملی کشور خود را در کارنامه دارد و برادر بزرگتر منتظر محمد هافبک عراقی مس رفسنجان است.

این گزارش ادامه می دهد، مصطفی محمد قرارداد خود را با مس رفسنجان امضا کرده و به تمرینات تیم اضافه شده است. البته این بازیکن با توجه به قوانین نقل و انتقالاتی و پُر بودن لیست بزرگسال تیم فوتبال مس رفسنجان از نیم فصل دوم رقابت‌های لیگ برتر قادر به همراهی نارنجی‌پوشان خواهد بود.

باوجود اینکه در این خبر باشگاه مس رفسنجان به افتخارات مصطفی محمد ازجمله قهرمانی در لیگ و جام حذفی عراق در سال‌های ۲۰۱۷ تا ۲۰۱۹ تاکید شده که باشگاه مس اشاره ای به سابقه فوتبالی سال های گذشته این بازیکن ندارد اما با این وجود باید در نیم فصل دوم لیگ برتر فوتبال کشور دید که این بازیکن عراقی جای خود را در ترکیب مس رفسنجان باز می‌کند و می‌تواند در ادامه نظر مثبت کادر فنی مس را در رفسنجان جلب کند یا خیر؟

تیم فوتبال مس رفسنجان از ۱۱ هفته بازی های خود در رقابت های لیگ برتر کشور ۱۴ امتیاز کسب کرده و تا اینجای کار در رتبه هشتم جدول رده بندی قرار گرفته است.

برچسب ها :

مخاطبان گرامی، برای انتشار نظرات لطفا نکات زیر را رعایت فرمایید :

  1. نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  2. نظرات حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های اسلامی منتشر نمی‌شود.
  3. نظرات پس از ویرایش ارسال می‌شود.
دیدگاه شما ثبت شد
مطالب پیشنهادی
دل عالم

کلیه حقوق این وب سایت متعلق به پایگاه خبری دل عالم می باشد.