سه شنبه18 ارديبهشت 1403     Tuesday, May 7, 2024
1403/01/21
کدخبر :104647
0
چاپ :

خیران بمی برای آزادی زندانیان مالی ۵۱ میلیارد ریال کمک کردند

رییس دادگستری بم از جمع آوری مبلغ ۵۱ میلیارد ریال کمک مالی توسط خیران بمی برای آزادسازی زندانیان جرائم غیرعمد(مالی) در این شهرستان خبر داد.

سلمان اعظمی ساردو در نشست جمع آوری کمک های مالی برای زندانیان جرائم غیرعمد بم افزود: ۴۳ زندانی جرائم غیرعمد و محکومیت مالی در زندان این شهرستان به سر می برند و بدهی زندانیان مالی بم ۱۳۰ میلیارد ریال همراه با ۴۳۶ سکه بابت مهریه است.

به گزارش دل عالم به نقل از ایرنا، رییس دادگستری بم عنوان کرد: دستگاه قضا تمام تلاش خود را برای کمک به زندانیان جرائم غیرعمد به کار گرفته تا با تقسیط کردن بدهی به آزادی این افراد کمک کند اما برخی از این افراد حتی توانایی پرداخت تقسیط بدهی را هم ندارند.

اعظمی ساردو بیان کرد: انجمن حمایت از زندانیان بم حول محور ایجاد رفاه برای خانواده زندانیان فعالیت دارد زیرا با زندانی شدن فرد، خانواده وی آسیب بیشتری می بیند و انجمن سعی دارد این فشار را کاهش دهد.

وی اضافه کرد: کمک به افراد آبرومندی که به علت جرائم غیرعمد در زندان تحمل حبس می‌کنند باید به فرهنگ تبدیل شود.

رییس دادگستری بم گفت: شهروندان می توانند برای آزادی زندانیان مالی کمک های خود را به شماره کارت ۶۰۳۷۹۹۱۸۹۹۹۷۴۲۰۲ به نام ستاد دیه استان کرمان و همچنین برای کمک به خانواده های زندانیان به کارت ۵۰۲۹۰۸۷۰۰۱۲۹۷۳۱۹ به نام انجمن حمایت از زندانیان واریز کنند.

برچسب ها :

مخاطبان گرامی، برای انتشار نظرات لطفا نکات زیر را رعایت فرمایید :

  1. نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  2. نظرات حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های اسلامی منتشر نمی‌شود.
  3. نظرات پس از ویرایش ارسال می‌شود.
دیدگاه شما ثبت شد
مطالب پیشنهادی
دل عالم

کلیه حقوق این وب سایت متعلق به پایگاه خبری دل عالم می باشد.