دوشنبه17 ارديبهشت 1403     Monday, May 6, 2024
1400/04/22
کدخبر :51068
29
چاپ :

خدمات‌دهی مراکز نیکوکاری به ۳۰ درصد سالمندان مددجوی کمیته امداد کرمان

خدمات‌دهی مراکز نیکوکاری به ۳۰ درصد سالمندان مددجوی کمیته امداد کرمان

به گزارش دل عالم به نقل از ایرنا،مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) استان کرمان با بیان اینکه تاکنون ۳۷۶ مرکز نیکوکاری در این استان راه‌اندازی شده است گفت: خدمات‌دهی به ۳۰ درصد سالمندان تحت حمایت این نهاد در کرمان از طریق مراکز نیکوکاری انجام می‌شود.

به گزارش روز سه شنبه ایرنا و به نقل پایگاه اطلاع‌رسانی کمیته امداد امام خمینی (ره) استان کرمان، یحیی صادقی با بیان اینکه مراکز نیکوکاری در راستای مردمی کردن خدمات‌رسانی به جامعه هدف و با محوریت مساجد در محلات راه‌اندازی شده و می‌شوند، افزود: در این مراکز کمک‌های مردمی و همچنین صدقات محلات با کمک هیات امنا مساجد جمع‌آوری و بین نیازمندان و آسیب دیدگان محله و افراد تحت حمایت این نهاد قرار می‌گیرد.

وی با بیان اینکه تاکنون ۳۷۶ مرکز نیکوکاری در استان کرمان راه‌اندازی شده است خاطرنشان کرد: ۸۳ مورد از این مراکز نیکوکاری به‌صورت تخصصی در زمینه‌های اشتغال، فرهنگی، مشاوره، درمانی، زکات و مسکن فعالیت می‌کنند.

صادقی با اشاره به اینکه تاکنون پرونده مددجویی ۳۰ درصد از سالمندان تحت حمایت کمیته امداد استان کرمان به مراکز نیکوکاری واگذار شده است اظهار داشت: برنامه‌ریزی‌شده تا پایان سال جاری نیز پرونده ۷۰ درصد مددجویان سالمند تحت حمایت این نهاد به مراکز نیکوکاری واگذار شود.

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) استان کرمان به اهداف فعالیت مراکز نیکوکاری اشاره و عنوان کرد: مراکز نیکوکاری با هدف نهادینه‌سازی فرهنگ احسان و نیکوکاری به‌صورت محله محور، شناسایی خیران و نیازمندان واقعی محله و ارائه خدمت به نیازمندان از طریق کمک‌های مردمی در محل سکونت و گسترش ارتباطات بین مردم در محله آغاز به کار کردند تا امکان فعالیت داوطلبانه مردمی برای خدمت‌رسانی به نیازمندان را فراهم کنند.


مخاطبان گرامی، برای انتشار نظرات لطفا نکات زیر را رعایت فرمایید :

  1. نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  2. نظرات حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های اسلامی منتشر نمی‌شود.
  3. نظرات پس از ویرایش ارسال می‌شود.
دیدگاه شما ثبت شد
مطالب پیشنهادی
دل عالم

کلیه حقوق این وب سایت متعلق به پایگاه خبری دل عالم می باشد.