سه شنبه18 ارديبهشت 1403     Tuesday, May 7, 2024
1400/04/10
کدخبر :49845
37
چاپ :

به زودی؛ پایش خطوط ریلی استان کرمان از طریق پهپاد

فرمانده پلیس راه آهن کشور گفت: طی تعاملی که با فرمانده انتظامی استان کرمان داشتیم در نظر است که پایش خطوط ریلی را از طریق پهپاد انجام دهیم که انشاءالله به زودی شاهد آن خواهیم بود.

به گزارش دل عالم به نقل از ایسنا،فرمانده پلیس راه آهن کشور گفت: طی تعاملی که با فرمانده انتظامی استان کرمان داشتیم در نظر است که پایش خطوط ریلی را از طریق پهپاد انجام دهیم که انشاءالله به زودی شاهد آن خواهیم بود.

سردار"حشمت الله ملکی" شامگاه 9 تیرماه در حاشیه سفر به استان کرمان با اشاره به وضعیت امنیت خطوط ریلی اظهار کرد: همانگونه که موضوع امنیت برای کل جامعه حائز اهمیت بوده و هست در پلیس راه آهن نیز قابل توجه بوده و کارکنان این پلیس می کوشند تا امنیتی در خور مردم کشور عزیزمان را در کل خطوط ریلی کشور برقرار کنند.

وی با اشاره به تامین امنیت ۱۴ هزار کیلومتری خطوط ریلی در سه حوزه مسافری، باری و امور اضطراری در کشور بیان کرد: کارکنان پلیس راه آهن از لحظه ورود مسافران به ایستگاه و حرکت قطارها از مبدا تا مقصد با مسئولیت پذیری قابل توجهی نظم و امنیت این فرآیند را به نحو احسن به سرانجام می رسانند. 

ملکی تصریح کرد: باید همکاری و همپوشانی مطلوبی بین مسئولان راه آهن و پلیس راه آهن وجود داشته باشد تا بتوانیم به نتایج مطلوب در حوزه ریلی دست یابیم و خوشبختانه این تعامل در استان کرمان بسیار درخشان و شایان ذکر است.

وی با اشاره به تغییر مستمر و مداوم سبک زندگی بر ضرورت هوشمندسازی پلیس تاکید و تصریح کرد: خوشبختانه پلیس تخصصی راه آهن گام های موثری در بهره گیری از فناوری های نوین برداشته تا از بروز هر گونه ناامنی احتمالی و وقوع جرایم جلوگیری شود.

فرمانده پلیس راه آهن کشور به گستردگی حوزه ریلی در سراسر کشور اشاره کرد و گفت: حوزه مسئولیتی پلیس راه آهن بسیار دشوار است چرا که اغلب جرائم در نقاط خالی از سکنه و بیابان ها رخ می دهند و همکاران ما باید با کمترین سرنخ ها به کشف جرم بپردازند.

وی تصریح کرد: طی تعاملی که با فرمانده انتظامی استان کرمان داشتیم در نظر است که پایش خطوط ریلی را از طریق پهپاد انجام دهیم که انشاءالله به زودی شاهد آن خواهیم بود.

ملکی در پایان با تشکر از همراهی مسئولان راه آهن کرمان با پلیس و با بیان اینکه در بستر امنیت و سلامت است که کشور و جامعه پیشرفت می کند، افزود: سرمایه گزاری در هر زمینه بدون وجود امنیت و سلامت بی فایده است و ما باید با یاری هم در جهت رفاه و آسایش مردم کشورمان تلاش کنیم. 


مخاطبان گرامی، برای انتشار نظرات لطفا نکات زیر را رعایت فرمایید :

  1. نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  2. نظرات حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های اسلامی منتشر نمی‌شود.
  3. نظرات پس از ویرایش ارسال می‌شود.
دیدگاه شما ثبت شد
مطالب پیشنهادی
دل عالم

کلیه حقوق این وب سایت متعلق به پایگاه خبری دل عالم می باشد.