يكشنبه16 ارديبهشت 1403     Sunday, May 5, 2024
1400/04/21
کدخبر :50899
27
چاپ :

بزرگترین رویداد قرآنی استان کرمان آغاز شد

بزرگترین رویداد قرآنی استان کرمان آغاز شد

به گزارش دل عالم به نقل از ایرنا،چهل و چهارمین دوره مسابقات قرآن کریم مرحله شهرستانی کرمان که از آن به عنوان بزرگترین رویداد قرآنی استان یاد می شود از امروز (۲۰ تیر) آغاز شد.

این مسابقات که در پنج شهرستان استان برگزار می شود از جیرفت در جنوب استان کلید خورد.

گزارش پایگاه اطلاع رسانی اداره کل اوقاف و امور خیریه استان کرمان به نقل از معاون فرهنگی و اجتماعی این اداره کل حاکیست که مسابقات تا پایان تیرماه جاری ادامه خواهد داشت.

حجت الاسلام سید رضا فاطمی از ثبت نام حدود هزار نفر در این دوره از مسابقات خبر داد و اظهارداشت :میزان استقبال شرکت کنندگان امسال نسبت به دوره های گذشته ۳ برابر شده است.

وی با اشاره به شرایط کرونایی حاکم بر جامعه و قرمز بودن اکثر شهرستان‌های استان گفت: این مسابقات با رعایت کامل پروتکل‌های بهداشتی و در ۵ شهرستان بصورت حضوری و غیرحضوری برگزار می‌شود.

معاون فرهنگی اوقاف استان کرمان تصریح کرد: در شهرستان‌هایی که امکان برگزاری مسابقات به صورت غیرحضوری فراهم باشد از طریق ویدئو کنفرانس و در شهرستان‌هایی که این امکان را نداشته باشند به صورت تک نفره و با رعایت کامل پروتکل های بهداشتی این رویداد مهم قرآنی برگزار می‌شود.                      

فاطمی اظهار کرد: این مسابقات در ۵ شهرستان کرمان، زرند، جیرفت، رفسنجان و سیرجان و در ۱۰ رشته قرآنی با حضور ۵ نفر از داوران برجسته استان برگزار می‌شود که پس از ارزیابی نفرات اول تا سوم هر رشته به مرحله استانی راه می یابند.

برچسب ها :

مخاطبان گرامی، برای انتشار نظرات لطفا نکات زیر را رعایت فرمایید :

  1. نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  2. نظرات حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های اسلامی منتشر نمی‌شود.
  3. نظرات پس از ویرایش ارسال می‌شود.
دیدگاه شما ثبت شد
مطالب پیشنهادی
دل عالم

کلیه حقوق این وب سایت متعلق به پایگاه خبری دل عالم می باشد.