دوشنبه17 ارديبهشت 1403     Monday, May 6, 2024
1402/07/26
کدخبر :94930
10
چاپ :

برگزاری ۱۳۳۸ برنامه فرهنگی - ورزشی و افتتاح ۳۰ پروژه ورزشی در کرمان

مدیرکل ورزش و جوانان استان کرمان از برگزاری ۱۳۳۸ برنامه فرهنگی - ورزشی و افتتاح ۳۰ پروژه ورزشی به مناسبت هفته تربیت بدنی و ورزش در این استان خبر داد.

میثم پاریزی،  در جمع خبرنگاران با اعلام اینکه ٢۶ مهر تا دوم آبان به نام هفته تربیت بدنی و ورزش نامگذاری شده، شعار امسال را "ورزش، خانواده شاد، ایران قوی" عنوان کرد.

به گزارش دل عالم به نقل از ایسنا، وی با اشاره به برگزاری ۱۳۳۸ برنامه فرهنگی - ورزشی و افتتاح ۳۰ پروژه ورزشی به مناسبت هفته تربیت بدنی و ورزش در استان کرمان تصریح کرد: این تعداد پروژه با اعتبار بیش از ۶۵۰ میلیارد ریال با مشارکت اداره کل ورزش و جوانان استان، دهیاری‌ها، بنیاد علوی و شرکت کرمان موتور و نفت به بهره‌برداری می‌رسند. 

پاریزی این پروژه‌ها را شامل زمین چمن مصنوعی، سالن ورزشی و ... در سراسر استان عنوان کرد و افزود: با افتتاح این پروژه‌ها، ۶۳هزار و ۱۹۴ متر مربع به سرانه فضای ورزشی استان افزوده شد.

مدیرکل ورزش و جوانان استان کرمان به برنامه‌های هفته تربیت بدنی اشاره کرد و برگزاری مسابقات ورزشی در قالب‌های استانی و کشوری، همایش بزرگ ورزش صبحگاهی، تجدید میثاق با شهدا همراه با تجلیل از خانواده شهدای ورزشکار، افتتاحیه مسابقات ووشو بانوان قهرمانی کشور، دیدار با استاندار و نماینده ولی فقیه در استان، اختتامیه جشنواره شطرنج کشور، جشن بزرگ خانواده ورزش کرمان‌، افتتاح نمایشگاه عزت و پیشرفت همراه با جشن‌های عصرگاهی، جشنواره اسکیت نونهالان، سمینار آموزشی ویژه کارکنان را برخی از این برنامه‌ها برشمرد.

برچسب ها :

مخاطبان گرامی، برای انتشار نظرات لطفا نکات زیر را رعایت فرمایید :

  1. نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  2. نظرات حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های اسلامی منتشر نمی‌شود.
  3. نظرات پس از ویرایش ارسال می‌شود.
دیدگاه شما ثبت شد
مطالب پیشنهادی
دل عالم

کلیه حقوق این وب سایت متعلق به پایگاه خبری دل عالم می باشد.