دوشنبه17 ارديبهشت 1403     Monday, May 6, 2024
1402/09/06
کدخبر :97927
7
چاپ :

باشگاه مس کرمان اتفاق ناگوار بهمئی را از مجاری قانونی پیگیری می‌کنیم

مدیر روابط عمومی باشگاه مس کرمان با اشاره به زد و خورد بازیکنان زیر ۱۸ سال این تیم در شهر بهمئی کهگیلویه و بویراحمد در رقابت‌های کشوری گفته که این رخداد از مجاری قانونی پیگیری می‌شود.

کلیپی مربوط به مسابقات فوتبال زیر ۱۸ سال در بهمئی در فضای مجازی کرمان پخش شده که نشان می دهد چند بازیکن مس در آن آسیب دیده اند و به مراکز درمانی مراجعه کرده اند.

به گزارش دل عالم به نقل از ایرنا، سعید قرایی مدیر روابط‌عمومی باشگاه مس در این زمینه با اشاره به ضرب و شتم برخی بازیکنان تیم جوانان زیر ۱۸ ساله های این باشگاه توسط تماشاگران و عوامل تیم شاهین بهمئی گفت: چند نفر از بازیکنان وضعیت اورژانسی داشتند که پس از مراجعه به بیمارستان بهتر شدند و اکنون حال این افراد مساعد است.

وی افزود: بازیکنان و کادر تیم جوانان زیر ۱۸ ساله های تیم فوتبال مس کرمان طی روزهای گذشته در رقابت های قهرمانی کشور مورد ضرب و شتم قرار گرفتند.

قرایی اظهار داشت: جدا از زد و خورد داخل زمین، انداختن گاز اشک آور جلو رختکن تیم مس پس از درگیری باعث شده بازیکنان بیشتری از مس که خودشان را داخل رختکن حبس کرده بودند، مصدوم شوند و ریه های تعدادی از بازیکنان که حساس بود صدمه ببیند.

وی با بیان اینکه این حادثه چند مصدوم داشت که با مراجعه به اورژانس به صورت سرپایی درمان شدند تصریح کرد: اوضاع در ورزشگاه بهمئی بسیار خطرناک بوده زیرا عوامل تیم میزبان حتی چاقو کشیدند و با چاقو دنبال بازیکنان کرده بودند.

اتفاقات تلخ شهر بهمئی را از مراجع قانونی دنبال می‌کنیم

همچنین روابط عمومی باشگاه مس کرمان ظهر امروز در خبری از قول معاون فنی باشگاه مس کرمان درباره حوادث تلخ روی داده برای تیم فوتبال زیر ۱۸ سال مس کرمان در شهر بهمئی و بازی برابر تیم شاهین اعلام کرد به طور جدی اتفاقات تلخ این بازی از طریق مراجع ذی صلاح پیگیری خواهد شد.

منصور صادق نژاد افزود: پس از اینکه مطلع شدیم در جریان بازی تیم زیر ۱۸ سال مس کرمان برابر تیم شاهین در شهر بهمئی حوادث بسیار ناگواری رخ داده است و اعضای تیم مس کرمان با ضرب و شتم شدید روبه رو شده اند، طی روزهای گذشته به بررسی دقیق ابعاد این ماجرا پرداختیم و با تکمیل مستندات خود، درصدد پیگیری این ماجرا از طریق کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال و مراجع ذی صلاح قضایی خواهیم بود.

وی ادامه داد: با بررسی دقیق این ماجرا متوجه شدیم که نه ورزشگاه محل برگزاری این بازی استانداردهای لازم برای میزبانی آن را داشته است و نه بحث امنیتی و حفاظت فیزیکی از بازیکنان و عوامل برگزاری بازی به خوبی اجرا شده که همین موضوع سبب شد در پایان مسابقه برخی حاضران در ورزشگاه به خود اجازه دهند عوامل تیم مس کرمان را با ضرب و شتم شدید مواجه سازند که این موضوع بسیار اسفناک است و باشگاه مس کرمان قویا این موضوع و حوادث تلخ آن را محکوم می کند.

صادق نژاد با بیان اینکه باشگاه مس کرمان به نمایندگی از تمامی خانواده بازیکنان این موضوع را به طور جدی بررسی خواهد کرد افزود: با ارائه گزارش و مستندات دقیق از این ماجرا خواهان برخورد جدی با افراد متخلف در این ماجرا خواهیم بود و باشگاه مس کرمان این موضوع را تا حصول نتیجه پیگیری خواهد کرد.

برچسب ها :

مخاطبان گرامی، برای انتشار نظرات لطفا نکات زیر را رعایت فرمایید :

  1. نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  2. نظرات حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های اسلامی منتشر نمی‌شود.
  3. نظرات پس از ویرایش ارسال می‌شود.
دیدگاه شما ثبت شد
مطالب پیشنهادی
دل عالم

کلیه حقوق این وب سایت متعلق به پایگاه خبری دل عالم می باشد.