سه شنبه18 ارديبهشت 1403     Tuesday, May 7, 2024
1402/11/16
کدخبر :101856
6
چاپ :

الزام قانونیِ شرکت‌ها برای انتقال حساب به استان کرمان

رئیس دفتر بازرسی ویژه رئیس جمهور گفت: در استان کرمان غیر از برخی شرکت‌های ملی، شرکت‌هایی که صفر تا صد فعالیت‌شان‌ استانی است، الزام قانونی دارند و باید حساب‌هایشان در استان باشد.

حجت الاسلام حسن درویشیان  در جمع فعالان اقتصادی شهرستان رفسنجان اظهار کرد: بحث افزایش تولید و رفع مشکلات حوزه معیشت مردم مد نظر دولت سیزدهم است و دولت مردمی برای رفع موانع تولید تلاش دارد.

به گزارش دل عالم به نقل از ایسنا، وی افزود: دولت برای شناسایی و رفع موانع تولید دریغ نمی‌کند به طوری که بالغ بر ۷۰۰۰ واحد تولید در دو سال اخیر با همت دولت سیزدهم احیا شده و در این خصوص ۱۵۰ هزار میلیارد تومان هزینه دولتی صرف شده و برای ۱۵۰ هزار نفر اشتغالزایی انجام شده است.

درویشیان بیان کرد: راهی جز توجه و اهتمام به این بخش برای برون رفت از مشکلات اقتصادی نداریم و دولت در تلاش است اما برخی مشکلات به دلیل قوانین، از اختیارات دولت خارج است لذا دولت مواردی که بین بخشی و بین دستگاه‌های اجرایی و بانک‌هاست دنبال می‌کند تا در حوزه تولید مورد تأکید مقام معظم رهبری گام‌های ارزشمندی برداشته شود.

رئیس دفتر بازرسی ویژه رئیس جمهور راجع به مواردی که در جلسه مطرح شد، توضیح داد: در استان کرمان غیر از برخی شرکت‌های ملی، شرکت‌هایی که صفر تا صد فعالیت‌شان‌ استانی است الزام قانونی دارند و باید حساب‌هایشان را در استان داشته باشند.

وی خاطرنشان کرد: بحث کاهش آب و تعادل‌بخشی هم نکته درستی است و از طریق وزارت نیرو هم پیگیری می‌کنیم تا ساماندهی شود.

برچسب ها :

مخاطبان گرامی، برای انتشار نظرات لطفا نکات زیر را رعایت فرمایید :

  1. نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  2. نظرات حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های اسلامی منتشر نمی‌شود.
  3. نظرات پس از ویرایش ارسال می‌شود.
دیدگاه شما ثبت شد
مطالب پیشنهادی
دل عالم

کلیه حقوق این وب سایت متعلق به پایگاه خبری دل عالم می باشد.