دوشنبه17 ارديبهشت 1403     Monday, May 6, 2024
1402/11/15
کدخبر :101832
2
چاپ :

افزایش سهم استان کرمان در اقتصاد ملی

استاندار کرمان کاهش چهار درصدی نرخ بیکاری، ارتقاء رتبه کسب و کار، رسیدن سهم استان در اقتصاد ملی از ۳.۱ به چهار درصد را از دستاوردهای استان در دو سال اخیر برشمرد.

محمدمهدی فداکار در شورای اداری استان کرمان با گرامیداشت چهل و پنجمین سال پیروزی انقلاب اسلامی اظهار کرد: دهه فجر فرصت مرور آرمان‌های انقلاب و امام برای ارائه گزارش خدمات دولت‌ها است.فداکار بیان کرد: در برخی از شهرها بیکار داریم و برخی شهرهای استان مهاجرپذیر است.

به گزارش دل عالم به نقل از ایسنا، استاندار کرمان با اشاره به مشکلات آبی استان، اظهار کرد: پروژه‌های انتقال آب توسط صنایع در دست اجراست، همچنین در حوزه مسکن اقدامات خوبی انجام شده است.

وی با اشاره به پروژه‌های در حال اجرا در استان تصریح کرد: برخی از پروژه‌ها بعد از دهه فجر و قبل از پایان سال به بهره‌برداری می‌رسند.

فداکار از افزایش عدد مالیات استان کرمان انتقاد کرد و افزود: امسال ۶۰۰۰ میلیارد تومان مازاد درآمد داریم و انتظار می‌رود بخشی از مازاد درآمد استان برای تکمیل زیرساخت‌ها به کرمان بازگشت داده شود که با این اقدام میانگین رضایتمندی مردم افزایش می‌یابد.

وی با تبیین نحوه واگذاری شرکت زغالسنگ به صدر تامین عنوان کرد: قبل از پایان دولت سیزدهم زغالسنگ استان، صنعت ارزشمندی خواهد شد و حتی نیروی جدید خواهد گرفت.

برچسب ها :

مخاطبان گرامی، برای انتشار نظرات لطفا نکات زیر را رعایت فرمایید :

  1. نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  2. نظرات حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های اسلامی منتشر نمی‌شود.
  3. نظرات پس از ویرایش ارسال می‌شود.
دیدگاه شما ثبت شد
مطالب پیشنهادی
دل عالم

کلیه حقوق این وب سایت متعلق به پایگاه خبری دل عالم می باشد.