سه شنبه13 آبان 1404     Tuesday, November 4, 2025
1404/08/13
کدخبر :156671
6
چاپ :

کسب رتبه اول شرکت توزیع نیروی برق جنوب استان کرمان در حوزه پاسخگویی به شکایات

محمد ستوده نیا مدیر دفتر هیات مدیره و مدیر عامل و حسابرسی شرکت، با اعلام این خبر بیان کرد: این شرکت با ثبت میانگین مدت زمان پاسخگویی یک‌ دقیقه‌ در بازه زمانی تعیین شده از تاریخ اول مهرماه 1403 تا مهرماه سال جاری، رتبه نخست را میان شرکت های توزیع سراسر کشور در پاسخگویی به شکایات مردمی به دست آورد.

به گزارش روابط عمومی شرکت توزیع نیروی برق جنوب استان کرمان، وی با اشاره به عملکرد درخشان همکاران این حوزه اظهار داشت: بر اساس ارزیابی سالانه مبتنی بر نظرسنجی ‌های مردمی و بررسی میانگین مدت زمان پاسخ گویی، شرکت توزیع نیروی برق جنوب استان کرمان موفق شد جایگاه نخست در بین شرکت‌های توزیع نیروی برق کشور را به خود اختصاص دهد.

ستوده‌نیا نگاه ویژه‌ی مهندس صدیقی، مدیرعامل شرکت، به مقوله‌ی تکریم ارباب‌رجوع و تأکید ایشان بر رضایتمندی مشترکین و عملکرد مطلوب شرکت در پاسخگویی به‌موقع به شکایات مردمی را از عوامل اصلی کسب این موفقیت عنوان کرد.

وی افزود: پیگیری‌های مستمر کارشناس پاسخگویی به شکایات ستاد و تعامل سازنده‌ی واحدهای طراحی، بهره‌برداری و مشترکین در ۱۸ شهرستان، شایسته‌ی قدردانی است و ما همچنان مصمم هستیم با تلاش مضاعف تمامی همکاران، این جایگاه ارزشمند را حفظ کنیم.

برچسب ها : برق جنوب

مخاطبان گرامی، برای انتشار نظرات لطفا نکات زیر را رعایت فرمایید :

  1. نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  2. نظرات حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های اسلامی منتشر نمی‌شود.
  3. نظرات پس از ویرایش ارسال می‌شود.
دیدگاه شما ثبت شد
مطالب پیشنهادی
دل عالم

کلیه حقوق این وب سایت متعلق به پایگاه خبری دل عالم می باشد.