
به گزارش پایگاه خبری دل عالم به نقل از روابط عمومی شرکت توزیع نیروی برق جنوب استان کرمان، در این نشست که با حضور جمعی از مسئولان برگزار گردید، حمیدرضا حبیبی، سخنگوی صنعت برق و مدیرعامل شرکت برق منطقهای کرمان، به تشریح راهکارهای عملی برای مدیریت بهینهی مصرف انرژی پرداخت و مدرسان حاضر نیز آموزشهای تخصصی لازم را در این زمینه ارائه کردند.
در ادامه، مدیر روابط عمومی شرکت ضمن ارائه گزارشی از وضعیت شبکه برق، به تبیین طرحهای تشویقی و راهکارهای مشارکت همگانی در مصرف بهینه انرژی پرداخت.
در پایان این مراسم، با اهدای لوح تقدیر از سوی مدیرعامل شرکت و رئیس ستاد اقامه نماز استان، از زحمات و تلاشهای ائمه جماعات حوزه صنعت آب و برق استان کرمان تجلیل به عمل آمد..





