دوشنبه1 تير 1405     Monday, June 22, 2026
1405/02/08
کدخبر :175818
2
چاپ :

برگزاری نشست آموزشی مدیریت مصرف انرژی در صنعت آب و برق استان کرمان

به همت شورای فرهنگی صنعت آب و برق استان کرمان، نشست آموزشی ویژه‌ی ائمه جماعات، مسئولین و رابطین فرهنگی این صنعت با هدف ترویج فرهنگ مدیریت مصرف انرژی برگزار شد.

به گزارش پایگاه خبری دل عالم به نقل از روابط عمومی شرکت توزیع نیروی برق جنوب استان کرمان، در این نشست که با حضور جمعی از مسئولان برگزار گردید، حمیدرضا حبیبی، سخنگوی صنعت برق و مدیرعامل شرکت برق منطقه‌ای کرمان، به تشریح راهکارهای عملی برای مدیریت بهینه‌ی مصرف انرژی پرداخت و مدرسان حاضر نیز آموزش‌های تخصصی لازم را در این زمینه ارائه کردند.
در ادامه، مدیر روابط عمومی شرکت ضمن ارائه گزارشی از وضعیت شبکه برق، به تبیین طرح‌های تشویقی و راهکارهای مشارکت همگانی در مصرف بهینه انرژی پرداخت.
در پایان این مراسم، با اهدای لوح تقدیر از سوی مدیرعامل شرکت و رئیس ستاد اقامه نماز استان، از زحمات و تلاش‌های ائمه جماعات حوزه صنعت آب و برق استان کرمان تجلیل به عمل آمد..

 

 


مخاطبان گرامی، برای انتشار نظرات لطفا نکات زیر را رعایت فرمایید :

  1. نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  2. نظرات حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های اسلامی منتشر نمی‌شود.
  3. نظرات پس از ویرایش ارسال می‌شود.
دیدگاه شما ثبت شد
مطالب پیشنهادی
دل عالم

کلیه حقوق این وب سایت متعلق به پایگاه خبری دل عالم می باشد.