دوشنبه1 تير 1405     Monday, June 22, 2026
1405/01/29
کدخبر :173515
10
چاپ :

گرامیداشت روز جهانی سیمبان در جنوب کرمان

آیین گرامیداشت روز جهانی سیمبان با حضور میدانی محمد سلیمانی، مدیرعامل و معاونین، در سطح ۱۸ شهرستان حوزه عملیاتی شرکت برگزار شد. در این برنامه، مدیرعامل و معاونین با حضور در مناطق عملیاتی، از تلاش‌های سیمبانان تقدیر کرده و به سیمبانان پنج شهرستانی که شبکه‌های برق آن‌ها در جنگ رمضان دچار خسارت شده بود، لوح تقدیر با نشان سیمبان برتر اهدا کردند.

به گزارش پایگاه خبری دل عالم به نقل از روابط عمومی شرکت؛ همچنین ساعت ۸ صبح، جلسه‌ای به صورت ویدیوکنفرانس به ریاست مدیرعامل برگزار شد و مدیران، سیمبانان و مسئولین قسمت های مختلف برق شهرستان‌ها و واحدهای عملیاتی در آن حضور داشتند.
مهندس سلیمانی در آغاز ضمن تبریک روز جهانی سیمبان و قدردانی از تلاش‌های حوزه‌های برق‌کاری، تعمیرات، بهره‌برداری و اتفاقات اظهار داشت:
یاد و نام امام شهدا، شهدای دفاع مقدس، شهدای جنگ تحمیلی اخیر و به‌ویژه سرکار خانم دکتر زندی‌نسب را گرامی می‌داریم. امسال روز جهانی سیمبان به نام شهید سعید جلالی برگزار می‌شود؛ از برقکارانی که در جنگ رمضان به شهادت رسیدند. تاکنون ۱۲ شهید صنعت آب و برق در این حوادث تقدیم شده است.همچنین هفته ارتش را به همه نیروهای مسلح که در جنگ تحمیلی اخیر برای دفاع از کشور نقش‌آفرینی کردند، تبریک می‌گوییم.مدیرعامل با اشاره به اهمیت فعالیت سیمبانان گفت:
عزیزان حوزه برق‌کاری و سیمبانی، ستون فقرات شرکت هستند.ارزش واقعی خدمات این نیروهای خدوم زمانی بیشتر احساس می‌شود که خاموشی‌ها، تماس‌های ۱۲۱ و اعلام قطع برق افزایش می‌یابد و سیمبانان با ایثار و ازخودگذشتگی برای رفع خرابی‌ها وارد عمل می‌شوند.با هر صعود و فرود از تیرهای برق، این عزیزان با جان خود چراغ خانه‌ها و کسب‌وکار مردم را روشن نگه می‌دارند.روز ۱۸ آوریل (۲۹ فروردین) به همین دلیل، روز جهانی سیمبان نام‌گذاری شده است.وی در ادامه افزود:«سیمبانان، قهرمانان گمنام میدان هستند و تلاش‌های بی‌وقفه آنان کمتر دیده می‌شود. برخی نعمت‌ها همچون برق، تا زمانی که قطع نشوند، ارزششان برای مردم روشن نمی‌شود. از همه سیمبانان پرتلاش صمیمانه قدردانی می‌کنم.»
سلیمانی با اشاره به اهمیت ایمنی گفت:در همه فعالیت‌ها ایمنی باید بر هر چیز مقدم باشد.رعایت اصول ایمنی می‌تواند از بسیاری حوادث پیشگیری کند.در حوادث اخیر، بیش از ۲۳۰۰ حادثه در صنعت آب و برق و وزارت نیرو، به‌ویژه در مناطق جنگی، ثبت شده است.در شهرهای تهران، هرمزگان و اصفهان دشمن فعالیت‌های مخرب بیشتری انجام داده است.در پایان، مدیرعامل در حوزه‌های زیر تاکیدات و راهکارهایی ارائه داد:
بهبود عملکرد برق‌کاری و عملیات فنیوصول مطالباتتقویت سلامت اداریآمادگی برای گذر از پیک ۱۴۰۵وی همچنین از معاونان شرکت که در شهرستانهای مختلف حضور میدانی دارند و از نزدیک امور را پیگیری می‌کنند، قدردانی کرد. در این جلسه ۵ نفر از سیمبانان شهرستانهای مختلف حوزه شرکت به نمایندگی از جامعه مامورین صحبت و دغدغه های خود را بیان کردند. لازم به توضیح اینکه شبکه برق حوزه شرکت توزیع نیروی برق جنوب استان کرمان در شهرستانهای بم، منوجان، فاریاب، سیرجان و جازموریان در اثر اصابت دشمن دچار آسیب و خسارت شد که با تلاش سیمبانان با سرعت شبکه ترمیم شد.

مخاطبان گرامی، برای انتشار نظرات لطفا نکات زیر را رعایت فرمایید :

  1. نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  2. نظرات حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های اسلامی منتشر نمی‌شود.
  3. نظرات پس از ویرایش ارسال می‌شود.
دیدگاه شما ثبت شد
مطالب پیشنهادی
دل عالم

کلیه حقوق این وب سایت متعلق به پایگاه خبری دل عالم می باشد.