دوشنبه1 تير 1405     Monday, June 22, 2026
1405/02/06
کدخبر :175528
3
چاپ :

درآلو در مسیر سبز مس ایران

پویش «ریشه در وطن داریم» در سومین گام خود به درآلو رسید؛ جایی که همراهی مردم و صنعت، پس از تجربه‌های سبز سرچشمه و سونگون، حالا رنگ تازه‌ای از مسئولیت پذیری اجتماعی و پاسداشت یاد شهدا به خود گرفته است.

به گزارش پایگاه خبری دل عالم به نقل از مس‌پرس، سومین مرحله این پویش مردمی که با هدف گرامیداشت یاد شهدای والامقام جنگ تحمیلی سوم و با کاشت ۱۵۳ هزار نهال به یاد ۱۵۳ شهید مدرسه میناب آغاز شده،  در مجتمع مس درآلو و با حضور مردم، کارکنان مجتمع و مسئولان برگزار خواهد شد.
این پویش با شعار «درخت می‌کاریم در باغ ایران»، تلاشی برای توسعه فضای سبز، ترویج فرهنگ حفاظت از محیط‌زیست و زنده نگه‌داشتن یاد و نام شهدای گران‌قدر است و در مناطق مختلف جوارکارخانه‌ای شرکت ملی صنایع مس ایران در حال اجراست.
براساس این گزارش، «ریشه در وطن داریم» به‌عنوان برنامه‌ای مستمر در همه مناطق عملیاتی شرکت ملی مس ادامه خواهد یافت تا گام‌هایی مؤثر در مسیر مسئولیت‌های اجتماعی و حفاظت از محیط‌زیست برداشته شود.
 
برچسب ها : مجتمع مس درآلو

مخاطبان گرامی، برای انتشار نظرات لطفا نکات زیر را رعایت فرمایید :

  1. نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  2. نظرات حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های اسلامی منتشر نمی‌شود.
  3. نظرات پس از ویرایش ارسال می‌شود.
دیدگاه شما ثبت شد
مطالب پیشنهادی
دل عالم

کلیه حقوق این وب سایت متعلق به پایگاه خبری دل عالم می باشد.