
به گزارش روابطعمومی مجتمع مس درآلو، در ادامه برنامههای آموزشی روابطعمومی مجتمع مس درآلو برای بهبود فرآیند اطلاعرسانی درونسازمانی، دومین جلسه «دوره آموزش عکاسی موبایلی» با حضور رابطین خبری از واحدها و امورهای مختلف این مجتمع برگزار شد.
️روابطعمومی مجتمع مس درآلو در ماههای اخیر، با هدف تقویت شبکه ارتباطی درونسازمانی، اقدام به معرفی رابطین خبری از میان کارکنان خدوم و توانمند واحدها و امورهای مختلف کرده است. این رابطین با پیشنهاد و تأیید رؤسای واحدها انتخاب شدهاند تا با همکاری مستقیم با روابطعمومی، در انعکاس تلاشها و دستاوردهای حوزههای کاری خود نقشآفرینی کنند. ️
برگزاری این دوره آموزشی با محوریت آشنایی با اصول عکاسی خبری با تلفن همراه، ترکیببندی تصویر و مستندسازی تصویری فعالیتهای پروژهای و انسانی، گامی مؤثر در توانمندسازی رابطین خبری روابطعمومی محسوب میشود. ️روابطعمومی مجتمع مس درآلو ضمن قدردانی از همراهی رابطین خبری، اعلام کرد این سلسله جلسات آموزشی با موضوعات مرتبط با خبرنویسی و تولید محتوای چندرسانهای در آینده نیز ادامه خواهد یافت.
️روابطعمومی مجتمع مس درآلو در ماههای اخیر، با هدف تقویت شبکه ارتباطی درونسازمانی، اقدام به معرفی رابطین خبری از میان کارکنان خدوم و توانمند واحدها و امورهای مختلف کرده است. این رابطین با پیشنهاد و تأیید رؤسای واحدها انتخاب شدهاند تا با همکاری مستقیم با روابطعمومی، در انعکاس تلاشها و دستاوردهای حوزههای کاری خود نقشآفرینی کنند. ️
برگزاری این دوره آموزشی با محوریت آشنایی با اصول عکاسی خبری با تلفن همراه، ترکیببندی تصویر و مستندسازی تصویری فعالیتهای پروژهای و انسانی، گامی مؤثر در توانمندسازی رابطین خبری روابطعمومی محسوب میشود. ️روابطعمومی مجتمع مس درآلو ضمن قدردانی از همراهی رابطین خبری، اعلام کرد این سلسله جلسات آموزشی با موضوعات مرتبط با خبرنویسی و تولید محتوای چندرسانهای در آینده نیز ادامه خواهد یافت.





