دوشنبه1 تير 1405     Monday, June 22, 2026
1405/02/07
کدخبر :175696
3
چاپ :

گزارش مراسم گام سوم پویش ملی «ریشه در وطن داریم» در مجتمع مس درآلو

ادای دین به شهدای «میناب» با نهال‌های ایثار؛ اقدامی ارزشمند در مجتمع مس درآلو

به گزارش پایگاه خبری دل عالم به نقل از روابط عمومی مس درآلو، مراسم گام سوم پویش ملی «ریشه در وطن داریم» در مجتمع مس درآلو با حضور امام‌جمعه شهرستان بردسیر، رابر و هنزا و نماینده مردم رابر، بافت و ارزوئیه و فرمانداران شهرستانهای رابر و بردسیر با نهال‌های ایثار بیاد شهدای میناب برگزار شد.
 حجت‌الاسلام کرمانی، امام‌جمعه شهرستان بردسیر، در آیین گام سوم پویش ملی «ریشه در وطن داریم» در مجتمع مس درآلو، از عملکرد قابل تقدیر این مجموعه در حوزه مسئولیت‌های اجتماعی در شهرستان‌های اطراف، در سال ۱۴۰۵ تجلیل کرد.

حجت‌الاسلام زمانی، امام‌جمعه شهرستان رابر، در آیین گام سوم پویش «ریشه در وطن داریم» در مجتمع مس درآلو، از تلاش‌های ارزشمند این مجتمع در جهت رفع مشکلات مردم و توسعه منطقه قدردانی کرد. وی این اقدامات را گامی مؤثر در راستای تحقق اهداف اجتماعی و اقتصادی برشمرد.

حجت‌الاسلام عاقلی، امام‌جمعه بخش هنزا، در حاشیه پویش «ریشه در وطن داریم» ضمن تبریک فرارسیدن ایام دهه کرامت، مراتب سپاس خود را از تلاش‌های سبزِ کارکنان مجتمع مس درآلو ابراز داشت. وی خاطرنشان کرد: «وقتی صنعت با محیط‌زیست پیوند می‌خورد، نتیجه‌اش می‌شود کاشت نهال‌های امید برای آینده هنزا. خداقوت به تمامی عزیزان پرتلاش در مجموعه مس درآلو.»
دکتر سلیمانی، نماینده مردم شریف رابر، بافت و ارزوئیه در آیین گام سوم پویش ملی «ریشه در وطن داریم»، ضمن تقدیر از نگاه ویژه دکتر امیری (مدیر مجتمع مس درآلو) و شرکت ملی صنایع مس ایران، گفت: ️«بسیار جای تقدیر دارد که در راستای توصیه‌های رهبر شهیدمان، درختکاری در اولویت قرار گرفته است.» ️وی با اشاره به طرح نمادین و معنوی این مجتمع افزود: «اینکه به یاد ۱۵۳ شهید مظلوم مدرسه میناب، برای کاشت ۱۵۳ هزار اصله درخت برنامه‌ریزی شده، حرکتی ستودنی است که پیوند میان صنعت، محیط‌زیست و فرهنگ ایثار را به زیبایی به تصویر می‌کشد.»
مهندس اسکندری فرماندار شهرستان بردسیر: «با افتخار در پویش “ریشه در وطن داریم” که به یاد شهدای مدرسه میناب برگزار شد، مشارکت مردم و مسئولین در کاشت نهال را ارج می‌نهم. این پویش که از رابر و بردسیر آغاز شده، نمادی از همبستگی، عشق به وطن و ادای احترام به مقام شامخ شهداست و در روزهای آتی در روستاهای اطراف نیز ادامه خواهد یافت.»
مهندس کمالی، فرماندار شهرستان رابر، با بیان اینکه در روزگاری که دشمنان به دنبال تفرقه هستند، مردم ایران با کاشتن و بالندگی، پاسخی کوبنده به آنان می‌دهند، از دکتر فیض اردکانی (مدیر عامل شرکت ملی صنایع مس ایران) و دکتر امیری (مدیر مجتمع مس درآلو) برای این اقدام ارزشمند و مسئولانه در کاشت نهال قدردانی نمودند. این رویداد، نمادی از وحدت و امید به آینده‌ای سبز است.

برچسب ها :

مخاطبان گرامی، برای انتشار نظرات لطفا نکات زیر را رعایت فرمایید :

  1. نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  2. نظرات حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های اسلامی منتشر نمی‌شود.
  3. نظرات پس از ویرایش ارسال می‌شود.
دیدگاه شما ثبت شد
مطالب پیشنهادی
دل عالم

کلیه حقوق این وب سایت متعلق به پایگاه خبری دل عالم می باشد.