دوشنبه1 تير 1405     Monday, June 22, 2026
1405/02/03
کدخبر :174962
7
چاپ :

در جلسه تولید مجتمع مس درآلو مطرح شد؛ رکوردشکنی تولید کنسانتره در فروردین ۱۴۰۵

کارخانه تغلیظ مجتمع مس درآلو با برنامه‌ریزی دقیق، مدیریت کارآمد و تلاش شبانه‌روزی کارکنان، موفق شد برای نخستین‌بار در تمامی شاخص‌های تولید از برنامه پیش‌بینی‌شده فراتر رود و رکورد تازه‌ای در تولید ماهانه کنسانتره مس ثبت کند.

به گزارش پایگاه خبری دل عالم به نقل ازروابط عمومی مجتمع مس درآلو، در چهارمین جلسه تولید سال ۱۴۰۵، مهندس دریجانی دبیر جلسه تولید اعلام کرد که کارخانه تغلیظ این مجتمع با عملکردی ممتاز توانسته در کلیه شاخص‌های تولیدی شامل سنگ سولفور مصرفی، کنسانتره تولیدی، عیار کنسانتره، مس محتوی و درصد بازیابی، از اهداف پیش‌بینی‌شده روزانه، هفتگی و ماهانه پیشی بگیرد. ️
بر اساس آمار ارائه‌شده، میزان تولید کنسانتره در فروردین‌ماه ۱۴۰۵ به ۷۱۸۰ تن رسیده است که این عدد به عنوان رکورد جدید تولید ماهانه مجتمع مس درآلو به ثبت رسیده و نقطه‌عطفی در عملکرد تولیدی این واحد صنعتی محسوب می‌شود. این دستاورد، گامی استوار در مسیر تحقق چشم‌انداز تولیدی شرکت ملی صنایع مس ایران در سال ۱۴۰۵ به شمار می‌رود.
برچسب ها : مجتمع مس درآلو

مخاطبان گرامی، برای انتشار نظرات لطفا نکات زیر را رعایت فرمایید :

  1. نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  2. نظرات حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های اسلامی منتشر نمی‌شود.
  3. نظرات پس از ویرایش ارسال می‌شود.
دیدگاه شما ثبت شد
مطالب پیشنهادی
دل عالم

کلیه حقوق این وب سایت متعلق به پایگاه خبری دل عالم می باشد.