به گزارش پایگاه خبری دل عالم به نقل ازروابط عمومی مجتمع مس درآلو، نشست کمیته جذب نیروهای شرکتی مجتمع مس درآلو با حضور مقامات شهرستانی در محل مجتمع برگزار شد. در این جلسه که با حضور امیر جهانشاهینسب، رئیس دفتر نماینده مردم شریف شهرستانهای بردسیر و سیرجان، بخشدار گلزار، رئیس دفتر نماینده مردم شریف شهرستانهای رابر، بافت و ارزوییه، نماینده فرماندار رابر و مشاوران مدیرعامل مجتمع مس درآلو همراه بود.
فرآیند بررسی و انتخاب نیروها بر اساس آییننامه کمیته جذب و با تأکید بر اصول عدالت، شفافیت و امتیازدهی اولویتبندی شده مورد بحث و بررسی قرار گرفت. ️بر اساس ضوابط تعیینشده، اولویت جذب با مالکان و همچنین افرادی است که در مناطق همجوار مجتمع مس درآلو سکونت دارند. این رویکرد با هدف توزیع هدفمند فرصتهای شغلی و حمایت از جامعه محلی اتخاذ شده است.
در این مرحله، تعدادی نیروی انسانی پس از طی مراحل ارزیابی دقیق و کسب حداکثر امتیاز، جذب مجتمع مس درآلو خواهند شد. ️این اقدام در راستای توسعه اشتغال پایدار و تقویت ظرفیتهای بومی منطقه صورت میگیرد.
فرآیند بررسی و انتخاب نیروها بر اساس آییننامه کمیته جذب و با تأکید بر اصول عدالت، شفافیت و امتیازدهی اولویتبندی شده مورد بحث و بررسی قرار گرفت. ️بر اساس ضوابط تعیینشده، اولویت جذب با مالکان و همچنین افرادی است که در مناطق همجوار مجتمع مس درآلو سکونت دارند. این رویکرد با هدف توزیع هدفمند فرصتهای شغلی و حمایت از جامعه محلی اتخاذ شده است.
در این مرحله، تعدادی نیروی انسانی پس از طی مراحل ارزیابی دقیق و کسب حداکثر امتیاز، جذب مجتمع مس درآلو خواهند شد. ️این اقدام در راستای توسعه اشتغال پایدار و تقویت ظرفیتهای بومی منطقه صورت میگیرد.





