
به گزارش دل عالم به نقل از روابط عمومی اداره ثبت اسناد و املاک استان، مدیرکل ثبت اسناد و املاک استان کرمان با اشاره به نامه ۵۳ نهجالبلاغه و توصیه امیرالمؤمنین(ع) مبنی بر وارسی عملکرد کارگزاران و نظارت بر بازرسان، بر لزوم انجام بازرسیهای دقیق، الکترونیکی و هدفمند تأکید کرد.
سیدمهدی هاشمی صبح امروز در نشست مشترک با ادارات حفاظت و بازرسی ثبت استان با بیان اینکه نظارت مستمر و منظم از ارکان سلامت اداری است، گفت: بر اساس فرمایشات امیرالمؤمنین(ع) در نامه ۵۳ نهجالبلاغه، که تاکید می فرمایند در کارهای کارگزارانت وارسی کن و بر بازرسهایت بازرس بگمار؛ این سخن گرانقدر باید مبنای عمل باشد.
مدیرکل ثبت اسناد و املاک استان کرمان همچنین با اشاره به حرکت سازمان ثبت بهسوی تحول دیجیتال گفت: استفاده از بازرسی الکترونیک و ابزارهای هوشمند نظارتی، ضمن صرفهجویی در زمان و هزینه، باعث دقت و شفافیت بیشتر در فرآیند ارزیابی عملکرد خواهد شد.
هاشمی بر آموزش مستمر بازرسان و ایجاد وحدت رویه در گزارشها و فرآیندهای بازرسی نیز تأکید کرد و افزود: آموزش و بهروزرسانی دانش بازرسان از الزامات نظارت مؤثر است و باید بهصورت منسجم و مستمر انجام شود.
وی با بیان اینکه نظم و انضباط اداری باید سرلوحه فعالیت همه کارکنان ادارات ثبت و دفاتر اسناد رسمی قرار گیرد، اظهار داشت: رعایت مقررات، دقت در انجام وظایف و پاسخگویی شفاف به مردم از شاخصهای اصلی سلامت اداری است.
مدیرکل ثبت اسناد و املاک استان کرمان در پایان با اشاره به اهمیت اطلاعرسانی شفاف در ارائه خدمات گفت: تعرفهها و هزینههای خدمات دفاتر اسناد رسمی باید در معرض دید عموم قرار گیرد تا ضمن رعایت حقوق شهروندان، زمینه سوءتفاهم و تخلف نیز از بین برود.
سیدمهدی هاشمی صبح امروز در نشست مشترک با ادارات حفاظت و بازرسی ثبت استان با بیان اینکه نظارت مستمر و منظم از ارکان سلامت اداری است، گفت: بر اساس فرمایشات امیرالمؤمنین(ع) در نامه ۵۳ نهجالبلاغه، که تاکید می فرمایند در کارهای کارگزارانت وارسی کن و بر بازرسهایت بازرس بگمار؛ این سخن گرانقدر باید مبنای عمل باشد.
مدیرکل ثبت اسناد و املاک استان کرمان همچنین با اشاره به حرکت سازمان ثبت بهسوی تحول دیجیتال گفت: استفاده از بازرسی الکترونیک و ابزارهای هوشمند نظارتی، ضمن صرفهجویی در زمان و هزینه، باعث دقت و شفافیت بیشتر در فرآیند ارزیابی عملکرد خواهد شد.
هاشمی بر آموزش مستمر بازرسان و ایجاد وحدت رویه در گزارشها و فرآیندهای بازرسی نیز تأکید کرد و افزود: آموزش و بهروزرسانی دانش بازرسان از الزامات نظارت مؤثر است و باید بهصورت منسجم و مستمر انجام شود.
وی با بیان اینکه نظم و انضباط اداری باید سرلوحه فعالیت همه کارکنان ادارات ثبت و دفاتر اسناد رسمی قرار گیرد، اظهار داشت: رعایت مقررات، دقت در انجام وظایف و پاسخگویی شفاف به مردم از شاخصهای اصلی سلامت اداری است.
مدیرکل ثبت اسناد و املاک استان کرمان در پایان با اشاره به اهمیت اطلاعرسانی شفاف در ارائه خدمات گفت: تعرفهها و هزینههای خدمات دفاتر اسناد رسمی باید در معرض دید عموم قرار گیرد تا ضمن رعایت حقوق شهروندان، زمینه سوءتفاهم و تخلف نیز از بین برود.