دوشنبه1 تير 1405     Monday, June 22, 2026
1404/12/24
کدخبر :171901
5
چاپ :

دیدار شهردار کرمان با نمایندگان مجلس خبرگان رهبری

شهردار کرمان در دیدار با نمایندگان مردم استان، در مجلس خبرگان رهبری، از ایشان برای انتخاب شایسته و تاریخی آیت‌الله سید مجتبی خامنه‌ای(حفظه‌الله)، به‌عنوان سومین رهبر انقلاب اسلامی ایران، تقدیر کرد.

به گزارش پایگاه خبری دل عالم به نقل از کرنا، محسن تویسرکانی، در دیدارهای جداگانه با آیت‌الله احمد شیخ بهایی، و آیت‌الله امان‌الله علیمرادی، با گرامی‌داشت مقام والای امام شهید(قدس‌سره)، از این دو فقیه آگاه و نماینده مردم استان کرمان در مجلس خبرگان رهبری برای انتخاب تاریخی، شایسته و موثر آیت‌الله سید مجتبی خامنه‌ای(حفظه‌الله)، به‌عنوان سومین ولی فقیه و رهبر انقلاب اسلامی ایران، قدردانی کرد و زمان‌شناسی همراه با شجاعت و صبر راهبردی ایشان را ستود.
وی، اصل ولایت فقیه را رکن اساسی نظام جمهوری اسلامی ایران برشمرد و سخن امام‌خمینی(ره) را یادآور شد که در ابتدای انقلاب، فرمود: پشتیبان ولایت فقیه باشید، تا آسیبی به این مملکت نرسد. 
شهردار کرمان، گفت: مدیریت شهری کرمان نیز، همراه با دیگر مسئولان شهر و استان کرمان، و در کنار دیگر مسئولان کشور عزیزمان، با انتخاب رهبر جدید. روحیه و توانی مضاعف یافتند و انشاالله که در پرتو این توان تازه، و ذیل توجه حضرت ولی‌عصر(عج)، همه در کنار هم،  پشت استکبار جهانی و دشمن صهیونی را به خاک می‌مالیم و همچون گذشته، مسیر آبادانی شهر و استان را خواهیم پیمود و قله‌های عزت و اقتدار را فتح خواهیم کرد.
برچسب ها : شهرداری کرمان

مخاطبان گرامی، برای انتشار نظرات لطفا نکات زیر را رعایت فرمایید :

  1. نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  2. نظرات حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های اسلامی منتشر نمی‌شود.
  3. نظرات پس از ویرایش ارسال می‌شود.
دیدگاه شما ثبت شد
مطالب پیشنهادی
دل عالم

کلیه حقوق این وب سایت متعلق به پایگاه خبری دل عالم می باشد.