پنج شنبه29 شهريور 1403     Thursday, September 19, 2024
1403/06/25
کدخبر :119570
2
چاپ :

تملک سه پلاک در خیابان «شهدای پیرانشهر» به ارزش هشت میلیارد و ۱۰۰ میلیون تومان

سرپرست مدیریت املاک و مستغلات شهرداری کرمان، از تملک سه پلاک در خیابان «شهدای پیرانشهر» به ارزش هشت میلیارد و ۱۰۰ میلیون تومان، در حریم «قلعه‌اردشیر» خبر داد.

مرضیه شاحیدری‌، با بیان اینکه املاک مذکور با هدف سرعت‌‌بخشی در اجرای طرح بهسازی اطراف «قلعه‌اردشیر» و آزادسازی حریم این محدوده، تملک شده است، گفت:  دراین راستا سه ملک، در کوچه ۱۱ خیابان «شهدای پیرانشهر» تملک و این مسیر، آزادسازی شده است.

به گزارش دل عالم به نقل از کرنا، شاحیدری افزود: در پلاک اول، ملکی با متراژ ۳۵۰ مترمربع  به ارزش کارشناسی‌شده سه میلیارد و ۶۰۰ میلیون تومان و در پلاک دوم، ملکی با متراژ ۳۰۴ مترمربع و به ارزش سه میلیارد و ۳۰۰ میلیون تومان، تملک شده است.

شاحیدری، متراژ ملک تملک‌شده در پلاک سوم را ۱۰۰ مترمربع و به ارزش یک میلیارد و ۲۰۰ میلیون تومان، ذکر و خاطرنشان کرد: ارزش املاک تملک‌شده حدود هشت میلیارد و ۱۰۰ میلیون تومان برآورد می‌شود.

لازم به ذکر است؛ املاک مسیری محدوده قلاع تاریخی، به همت مدیریت سازمان «قلعه‌دختر» و «قلعه‌اردشیر» شهرداری کرمان، تملک شده است.

برچسب ها : شهرداری کرمان

مخاطبان گرامی، برای انتشار نظرات لطفا نکات زیر را رعایت فرمایید :

  1. نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  2. نظرات حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های اسلامی منتشر نمی‌شود.
  3. نظرات پس از ویرایش ارسال می‌شود.
دیدگاه شما ثبت شد
مطالب پیشنهادی
دل عالم

کلیه حقوق این وب سایت متعلق به پایگاه خبری دل عالم می باشد.