پنج شنبه29 شهريور 1403     Thursday, September 19, 2024
1403/06/06
کدخبر :118519
7
چاپ :

به مناسبت هفته دولت؛ 420 پروژه برق رسانی به همت شرکت توزیع نیروی برق جنوب استان کرمان

به همت شرکت توزیع نیروی برق جنوب استان کرمان،420 پروژه برقرسانی با اعتباری بالغ بر 5015 میلیارد ریال در هفته دولت افتتاح شد.

حمزه صدیقی، مدیر عامل و رئیس هیئت مدیره شرکت، ضمن تبریک هفته دولت و گرامی داشت یاد و خاطره  شهیدان رجایی و باهنر پروژه های قابل افتتاح در این هفته را برشمرد و گفت:

به گزارش دل عالم نقل از روابط عمومی شرکت توزیع نیروی برق جنوب استان کرمان؛ 420 پروژه برقرسانی در 18 شهرستان شرکت توزیع نیروی برق جنوب استان کرمان که شامل شهرستان شرقی، جنوبی و بخشی از غرب استان می شود با همت و تلاش همکاران و اعتباری بالغ بر  5015 میلیارد ریال به بهره برداری خواهد رسید

صدیقی در تشریح این پروژه ها، بیان کرد: این پروژه ها در قالب طرح های توسعه شبکه های برق شهری و روستایی، رفع افت ولتاژ مناطق، توسعه، بهسازی و احداث فیدرهای خروجی پست های فوق توزیع، تامین برق 107 حلقه چاه آب کشاورزی، تبدیل شبکه فشار ضعیف سیمی به کابل خودنگهدار و نیروگاه انرژی تجدیدپذیر با اعتباری بالغ بر 5015 میلیارد ریال انجام خواهد شد.

این مقام مسئول افزود: در این پروژه ها 596دستگاه ترانسفورماتور، 145کیلومتر شبکه فشار متوسط و 155کیلومتر شبکه فشار ضعیف نصب و احداث می شود و همچنین 190 کیلومتر از شبکه سیمی به کابل خودنگهدار تبدیل شده است.

وی هدف از افتتاح این طرح ها را افزایش رضایتمندی مشترکان، استفاده بهینه از امکانات و منابع موجود، تامین برق پایدار و مطمئن برای مردم دانست.

صدیقی در پایان سخنان خود ضمن قدردانی از تلاش شبانه روزی همکاران شرکت توزیع نیروی برق جنوب استان کرمان، بخصوص در ایام اوج مصرف تابستان، گفت: رسالت ما خدمت صادقانه به همشهریان و مشترکین عزیز می باشد و امیدواریم با همکاری و همدلی مسیر توسعه و پیشرفت میهن را هموار نموده و رفاه و آسایش را برای مردم به ارمغان آوریم.

برچسب ها : برق جنوب

مخاطبان گرامی، برای انتشار نظرات لطفا نکات زیر را رعایت فرمایید :

  1. نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  2. نظرات حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های اسلامی منتشر نمی‌شود.
  3. نظرات پس از ویرایش ارسال می‌شود.
دیدگاه شما ثبت شد
مطالب پیشنهادی
دل عالم

کلیه حقوق این وب سایت متعلق به پایگاه خبری دل عالم می باشد.