پنج شنبه29 شهريور 1403     Thursday, September 19, 2024
1403/06/08
کدخبر :118651
1
چاپ :

اهدای ده‌ ها جایزه نقدی خرید کالای ایرانی به برندگان پویش باانرژی در شهرستان ها

12 مشترک خوش مصرف در حوزه عملیاتی شرکت توزیع نیروی برق جنوب استان کرمان برنده جایزه یکصد میلیون ریالی شدند

مهرداد محسنی مدیر دفتر روابط عمومی شرکت درخصوص برندگان پویش باانرژی بیان نمود:  12 مشترک خوش مصرف شرکت توزیع نیروی برق جنوب استان کرمان که مصرف برق خود را نسبت به سال گذشته ۱۵ درصد کاهش داده بودند، به قیدقرعه برنده جایزه نقدی 100 میلیون ریالی  پویش " با انرژی"  شدند.

به گزارش دل عالم نقل ازروابط عمومی شرکت توزیع نیروی برق جنوب استان کرمان، محسنی با بیان این مطلب که  پویش با انرژی اقدامی هدفمند و هوشمندانه برای مصرف بهینه برق می باشد، گفت: این پویش از ابتدای سال ۱۴۰۳ راه اندازی شد و مشترکینی که در مصرف برق خانگی ۱۵ درصد نسبت به زمان مشابه سال قبل خود کاهش مصرف داشته باشند، وارد مرحله قرعه کشی می شوند .

وی افزود: همه هم استانی ها می‌توانند با مراجعه به برنامه کاربردی باانرژی از طریق مراجعه به سایت www.ba-energy.ir و یا از طریق #١٥٢١* و یا تماس با شماره ٠٩١٢٩٩٩٧٥ به پویش با انرژی دسترسی داشته باشند.

وی  با قدردانی از مشترکین که با صرفه جویی و مصرف درست حائز شرایط قرعه کشی باانرژی شدند و افزود: قرعه کشی این مرحله برای مرداد ماه بوده و این اقدام تا پایان شهریور نیز ادامه خواهد داشت.
مهرداد محسنی افزود: در مرحله اول قرعه کشی دو نفر از مشترکان خانگی در حوزه این شرکت، هر کدام برنده یک میلیارد ریال و در مرحله دوم نیز 12 نفر از مشترکین هر کدام، برنده یکصد میلیون ریال جایزه شدند امیدواریم مشترکین شرکت توزیع برق جنوب استان کرمان مشارکت لازم را در این طرح ملی داشته باشند و در مرحله بعد شاهد برندگان بیشتری باشیم.

مدیر دفتر روابط عمومی و مطالعات اجتماعی شرکت، راه های مدیریت مصرف را برشمرد و گفت: راه های ساده ای برای بهینه کردن مصرف انرژی وجود دارد به طور مثال تنظیم دمای کولر گازی بر روی ۲۴ درجه و همچنین استفاده از دور کند کولر آبی، عدم استفاده از لوازم برقی پر مصرف در ساعت اوج مصرف از جمله موارد قابل ذک در خصوص مصرف صحیح از انرژی می باشد.

لازم به ذکر است ساعت اوج مصرف در استان کرمان از ساعت 11 صبح  الی 18 و 20 تا 23می باشد.

برچسب ها : برق جنوب

مخاطبان گرامی، برای انتشار نظرات لطفا نکات زیر را رعایت فرمایید :

  1. نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  2. نظرات حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های اسلامی منتشر نمی‌شود.
  3. نظرات پس از ویرایش ارسال می‌شود.
دیدگاه شما ثبت شد
مطالب پیشنهادی
دل عالم

کلیه حقوق این وب سایت متعلق به پایگاه خبری دل عالم می باشد.