
وحید خطیبی، گفت: بیشک هزینۀ داروها و خدماتپزشکی بهخصوص وقتی که باید مدت مدیدی تأمین شود، بار مالی فوقالعاده زیادی روی دوش فرد و خانوادهها میگذارد که با تدابیر اندیشیدهشده، همکاران و افراد تحت پوشش بیمه تکمیلی ایشان، میتوانند با مراجعه به اداره رفاه یا مدیران برنامهریزی حوزه خود، از حمایتهای این پوشش بیمهای بهرهمند شوند.
بررسی شاخصهای مدنظر برای انتخاب کارکنان شایستۀ تشویق
به گزارش دل عالم به نقل از ایرنا، معاون برنامهریزی و توسعه سرمایه انسانی شهردار کرمان، همچنین در بخش دیگری از سخنان خود، با بیان اینکه در نشست مدیران حوزه معاونت برنامهریزی و توسعه سرمایه انسانی، روشهای افزایش سرعت اسکن پروندههای شهرسازی مناطق مورد بررسی قرار گرفت، اظهار داشت: همچنین شروط و شاخصهای مدنظر برای انتخاب کارکنان شایستۀ تشویق، مورد بررسی و تأکید قرار گرفت و مقرر شد به پیشنهاد مرکز پژوهش و مطالعات شهرداری، بهزودی همکاران خوشفکر و خلاق با ارائه ایده و پیشنهادهای خود در راستای بهبود عملکرد شهرداری، پس از بررسیهای لازم، مورد تشویق قرار گیرند.
ایجاد کارتابل استعلام مشترک با ادارات برق، اوقات و راه و شهرسازی
وحید خطیبی، به ایجاد کارتابل استعلام مشترک، برای تبادل اطلاعات بهصورت سیستمی با اداره برق اشاره کرد و گفت: هماکنون، کارتابل استعلام مشترک، با اداره راه و شهرسازی و اداره اوقاف و امور خیریه نیز شکل گرفته و شهروندان از این پس درخصوص استعلامات، نیازی به مراجعه حضوری به این ادارات ندارند.
وی افزود: مدیریت نوسازی و تحول اداری در تلاش است زمینۀ ایجاد کارتابل مشترک با سایر ادارات مرتبط با امور شهرداری را نیز فراهم کند.
معاون برنامهریزی و توسعه سرمایه انسانی شهردار کرمان بیان کرد: همچنین الکترونیکیسازی درخواستها و پیگیری آنها در پلتفرم «کرمان من» در راستای تسهیل امور برای کارکنان و شهروندان ایجاد شده و قابلیتهای پلتفرم «کرمان من» روزبهروز در حال تکمیلشدن است.