دوشنبه1 تير 1405     Monday, June 22, 2026
1405/02/09
کدخبر :176065
4
چاپ :

۲۰ هزار متر مربع زمین دولتی کرمان از تصرف نجات یافت

مدیرکل راه و شهرسازی استان کرمان گفت: طی عملیاتی بی‌سابقه، ۱۰ فقره تصرف غیرقانونی در روستای سعادت‌آباد شهرستان کرمان خنثی و ۲۰ هزار متر مربع از اراضی دولتی به بیت‌المال بازگردانده شد.

 به گزارش پایگاه خبری دل عالم به نقل از اداره ارتباطات و اطلاع‌رسانی اداره‌کل راه و شهرسازی استان کرمان، علی حاجی‌زاده مدیرکل راه و شهرسازی استان کرمان با اشاره به رفع تصرف از اراضی دولتی در روستای سعادت‌آباد شهرستان کرمان بیان داشت: ۱۰ قطعه رفع تصرف از اراضی دولتی در روستای سعادت‌آباد شهرستان کرمان با موفقیت به اجرا درآمد. 
وی افزود: با هماهنگی دستگاه قضایی و تلاش یگان حفاظت، شاهد بزرگ‌ترین عملیات رفع تصرف در استان کرمان طی ۱۰ سال گذشته، با بازگرداندن ۲۰ هزار مترمربع زمین به ارزش ریالی ۲۲۰ میلیارد تومان به بیت‌المال بودیم. 
مدیر کل راه و شهرسازی استان کرمان گفت: ️متصرفین به صورت شبانه و در شرایط جنگی اقدام به حصارکشی و احداث آلونک و اتاقک در این اراضی کرده بودند که باهوشیاری عوامل یگان حفاظت از اراضی اداره‌کل راه و شهرسازی و در چارچوب وظایف قانونی این مجموعه در صیانت از اراضی دولتی، پس از اجرای کامل حکم قضایی، زمین مذکور جهت حفظ، حراست و جلوگیری از هرگونه تصرف مجدد، به یگان حفاظت اداره‌کل راه و شهرسازی تحویل داده شد. 


 

مخاطبان گرامی، برای انتشار نظرات لطفا نکات زیر را رعایت فرمایید :

  1. نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  2. نظرات حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های اسلامی منتشر نمی‌شود.
  3. نظرات پس از ویرایش ارسال می‌شود.
دیدگاه شما ثبت شد
مطالب پیشنهادی
دل عالم

کلیه حقوق این وب سایت متعلق به پایگاه خبری دل عالم می باشد.