شنبه30 فروردين 1404     Saturday, April 19, 2025
1404/01/27
کدخبر :135140
77
چاپ :

کسب رتبه برتر توزیع نیروی برق جنوب استان در حوزه پاسخگویی به شکایات وگزارشات مردمی

محمد ستوده نیا، مدیر دفتر هیات مدیره و مدیر عامل از کسب رتبه نخست کشوری در بین 39 شرکت توزیع نیروی برق کشور در حوزه پاسخگویی به شکایات و گزارشات مردمی خبر داد.

محمد ستوده نیا، با اشاره به عملکرد درخشان همکاران این حوزه اظهار داشت: بر اساس ارزیابی سالانه مبتنی بر نظرسنجی های ‌های مردمی، بررسی میانگین مدت زمان پاسخ گویی در سامانه، شرکت توزیع نیروی برق جنوب استان کرمان موفق شد با کمترین میانگین پاسخگویی، جایگاه نخست را در بین شرکت‌های توزیع نیروی برق کشور را به خود اختصاص دهد.
به گزارش دل عالم به نقل ازروابط عمومی شرکت توزیع نیروی برق جنوب استان کرمان، ستوده نیا ضمن تبریک این موفقیت به کلیه همکاران، از تلاش‌های مستمر واحدهای طراحی، بهره‌برداری و خدمات مشترکین در 18 شهرستان تحت پوشش شرکت قدردانی نمود و نقش کلیدی همکاران رسیدگی به شکایات و درخواست های مردمی را جهت رسیدن به این موفقیت بسیار حائز اهمیت دانست.
وی در ادامه با اشاره به غیرحضوری شدن فرآیند پیگیری شکایات و درخواست‌های مردمی گفت: در راستای اجرای برنامه استراتژیک شرکت و کاهش مراجعات حضوری، زیرساخت‌های لازم جهت ارائه خدمات غیرحضوری فراهم شده و در حال حاضر کلیه شکایات و درخواست‌های مردمی به صورت کامل از طریق سامانه‌های الکترونیکی قابل ثبت و پیگیری هستند و هم اکنون می‌توان بدون مراجعه حضوری کلیه گزارشات مردمی را دریافت و پاسخ داد.
ستوده نیا در پایان ضمن ابراز امیدواری تاکید نمود: در سال پیش‌رو نیز مصمم هستیم با همت و تلاش کلیه همکاران در مسیر ارتقاء سطح رضایتمندی مشترکین و بهبود مستمر کیفیت خدمات، گام‌های مؤثرتری برداریم.

مخاطبان گرامی، برای انتشار نظرات لطفا نکات زیر را رعایت فرمایید :

  1. نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  2. نظرات حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های اسلامی منتشر نمی‌شود.
  3. نظرات پس از ویرایش ارسال می‌شود.
دیدگاه شما ثبت شد
مطالب پیشنهادی
دل عالم

کلیه حقوق این وب سایت متعلق به پایگاه خبری دل عالم می باشد.