
مدیرکل دفتر مدیریت عملکرد و بازرسی سازمان ثبت اسناد و املاک کشور گفت: با حذف مراجعات حضوری، خدمات به صورت بهتری به اشخاص ارائه میگردد و در راستای این سیاست تا پایان سال ۱۴۰۴ همه فرآیندهای ثبتی حوزه املاک به صورت الکترونیکی و هوشمند انجام میشود.
به گزارش دل عالم به نقل از روابط عمومی اداره ثبت اسناد و املاک، وی افزود: با توجه به اینکه نقشههای تهیه شده از طریق برونسپاری، اغلب به علل فنی نیاز به بررسی مجدد و میدانی توسط نقشهبرداران ثبتی دارد ضرورت دارد ارجاع به برونسپار کاهش یابد و کنترل شود.
مدیرکل دفتر مدیریت عملکرد و بازرسی سازمان ثبت بیان کرد: به منظور کاهش مراجعات حضوری افراد به واحدهای ثبتی، همه درخواستها باید از طریق دفاتر اسناد رسمی به ادارات ثبت ارسال شود.
وی اظهار داشت: در دهه فجر سال جاری هر استان یک واحد ثبتی را به عنوان پایلوت ثبت هوشمند انتخاب کرده است و تا پایان سال ۱۴۰۴ ارائه کلیه خدمات هوشمند ثبتی در واحدهای ثبتی سراسر کشور با هدف حذف مراجعات حضوری صورت میگیرد.
در ادامه سیدمهدی هاشمی مدیرکل ثبت اسناد و املاک استان کرمان ضمن قدردانی از حضور تیم بازرسی سازمان ثبت در استان کرمان تاکید کرد: نکات مطرح شده توسط بازرسین که همراه با طرح نکات آموزشی است، چراغ راه واحدهای ثبتی و ستاد اداره کل است.
وی اضافه کرد: در راستای کاهش چشمگیر مراجعات حضوری، از تاریخ ۱۳ بهمنماه سال جاری اداره ثبت اسناد و املاک شهرستان شهربابک به عنوان پایلوت ثبت الکترونیکی و هوشمند تعیین شده است .
مدیرکل ثبت اسناد و املاک استان در خاتمه بیان کرد: برخورداری از خدمات ثبتی ارزان، باکیفیت و در دسترس، حق شهروندان است و در این راستا همه شهرهای استان به انضمام ۳۷۰ روستا نقشهبرداری شده است تا با تکمیل بانکهای اطلاعاتی، برای تبدیل اسناد دفترچهای به تکبرگ نیازی به ارجاع پرونده به برونسپار نباشد و برای ثبت نام قانون تعیین تکلیف نیز امکان خریداری نقشه هر قطعه زمین به قیمت ۴۰ هزار تومان، فراهم شود.
به گزارش دل عالم به نقل از روابط عمومی اداره ثبت اسناد و املاک، وی افزود: با توجه به اینکه نقشههای تهیه شده از طریق برونسپاری، اغلب به علل فنی نیاز به بررسی مجدد و میدانی توسط نقشهبرداران ثبتی دارد ضرورت دارد ارجاع به برونسپار کاهش یابد و کنترل شود.
مدیرکل دفتر مدیریت عملکرد و بازرسی سازمان ثبت بیان کرد: به منظور کاهش مراجعات حضوری افراد به واحدهای ثبتی، همه درخواستها باید از طریق دفاتر اسناد رسمی به ادارات ثبت ارسال شود.
وی اظهار داشت: در دهه فجر سال جاری هر استان یک واحد ثبتی را به عنوان پایلوت ثبت هوشمند انتخاب کرده است و تا پایان سال ۱۴۰۴ ارائه کلیه خدمات هوشمند ثبتی در واحدهای ثبتی سراسر کشور با هدف حذف مراجعات حضوری صورت میگیرد.
در ادامه سیدمهدی هاشمی مدیرکل ثبت اسناد و املاک استان کرمان ضمن قدردانی از حضور تیم بازرسی سازمان ثبت در استان کرمان تاکید کرد: نکات مطرح شده توسط بازرسین که همراه با طرح نکات آموزشی است، چراغ راه واحدهای ثبتی و ستاد اداره کل است.
وی اضافه کرد: در راستای کاهش چشمگیر مراجعات حضوری، از تاریخ ۱۳ بهمنماه سال جاری اداره ثبت اسناد و املاک شهرستان شهربابک به عنوان پایلوت ثبت الکترونیکی و هوشمند تعیین شده است .
مدیرکل ثبت اسناد و املاک استان در خاتمه بیان کرد: برخورداری از خدمات ثبتی ارزان، باکیفیت و در دسترس، حق شهروندان است و در این راستا همه شهرهای استان به انضمام ۳۷۰ روستا نقشهبرداری شده است تا با تکمیل بانکهای اطلاعاتی، برای تبدیل اسناد دفترچهای به تکبرگ نیازی به ارجاع پرونده به برونسپار نباشد و برای ثبت نام قانون تعیین تکلیف نیز امکان خریداری نقشه هر قطعه زمین به قیمت ۴۰ هزار تومان، فراهم شود.