شنبه7 مهر 1403     Saturday, September 28, 2024
1403/07/07
کدخبر :120365
1
چاپ :

لزوم فرهنگ سازی برای داشتن شهری ایمن

کرمان با مردم آباد می شود.

شهردار کرمان بر لزوم فرهنگ‌سازی برای داشتن شهری ایمن و تأکید بر پیشگیری از حوادث خطرناک تاکید کرد
 
به گزارش دل عالم به نقل از کرنا, محسن تویسرکانی، در آیین گرامی‌داشت «روز ملی آتش‌نشانی و ایمنی»: آتش نشانان در بزنگاه‌ها به دل خطر می‌زنند و با ازجان‌گذشتگی، نقطۀ امید شهروندان می‌شوند.
 شعار ما این است که «کرمان با مردم آباد می‌شود» و اگر بتوانیم در حوزۀ ایمنی، فرهنگ‌سازی کرده و پیشگیری را در جامعه نهادینه کنیم، با استفاده از ظرفیت‌های مردمی می‌توانیم شهری ایمن داشته باشیم.
 سردار امیرحسین عابددوست، معاون ایمنی و اقدامات تأمینی سپاه:  توسعۀ خدمات در سطح کشور، بخشی از حوزۀ ایمنی است؛ اما هرچقدر تجهیزات اضافه کنیم، ولی رسانه‌ها در مبحث توسعۀ ایمنی در سطح جامعه و خانواده‌ها کمک نکنند، باز باید برای رفتارهای ناایمن مردم و مسئولان، هزینه کنیم.
 محمود بابایی، رییس کمیسیون فرهنگی اجتماعی شورای اسلامی شهر کرمان:  کسانی که در آتش‌نشانی کار می‌کنند، فرهنگ و گفتمان مقاومت، ملکۀ ذهن‌شان است و با آن زندگی می‌کنند، که خیلی قابل تقدیر است.
علی شهسواری، مدیرکل امور شهری استانداری کرمان: هر زمان نردبان بلندمرتبه وارد کشور شده و مونتاژ آن آغاز شود، به شهرداری کرمان تحویل خواهیم داد.
محمود ایرانمنش، معاون خدمات‌شهری شهردار کرمان: نیروهای سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری کرمان، جزو بهترین‌ها در جنوب‌شرق کشور هستند.
 
برچسب ها : شهرداری کرمان

مخاطبان گرامی، برای انتشار نظرات لطفا نکات زیر را رعایت فرمایید :

  1. نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  2. نظرات حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های اسلامی منتشر نمی‌شود.
  3. نظرات پس از ویرایش ارسال می‌شود.
دیدگاه شما ثبت شد
مطالب پیشنهادی
دل عالم

کلیه حقوق این وب سایت متعلق به پایگاه خبری دل عالم می باشد.