سه شنبه1 آبان 1403     Tuesday, October 22, 2024
1403/08/01
کدخبر :121781
1
چاپ :

توانایی حل مسأله و شفافیت از شاخص‌های مدیریتی در شهرداری است

شهردار کرمان، در آیین تودیع و معارفه مدیران شهرداری کرمان گفت: توانایی حل مسأله، شفافیت و رعایت ضوابط، از شاخص‌های ضروری مدیریتی در شهرداری است.

محسن تویسرکانی، در آیین تودیع و معارفه مدیران شهرداری، در نشست شورای‌ عالی مدیران، جابه‌جایی‌های سازمانی را امری طبیعی دانست و گفت: تودیع برخی مدیران، به معنای ناکارآمدی آنها نیست.

به گزارش دل عالم به نقل از کرنا، شهردار کرمان، افزود: خوشبختانه با تیمی کار کردم که همواره مورد عنایت شهروندان کرمانی قرار داشته است.

وی، با بیان این که انتصابات، چک سفید امضا نیست، اظهار داشت: ملاک، میزان عملکرد مدیران شهرداری است.

تویسرکانی، بر رعایت ضوابط، شفافیت و توانایی حل مسأله در نگاه مدیران، تأکید کرد و اظهار داشت: بنده مدیر پشت‌میزنشین نمی‌پسندم؛ مدیر باید در میدان باشد و موضوعات را رصد و پیگیری کند.

وی، با بیان اینکه از کارگر تا مدیران شهرداری باید سلسله‌مراتب سازمانی را جدی بگیرند، افزود: نظم و انضباط اداری مدیران باعث می شود کارکنان نیز ضوابط را رعایت کنند.

شهردار کرمان، از کارگران و کارشناسان شهرداری، به‌عنوان بازوان دستگاه خدماتی شهرداری نام برد و گفت: توجه به نیروی زیردست و شنیدن حرف‌های ایشان، باید در دستور کار مدیران قرار گیرد.

وی، با ابراز مخالفت با جذب نیرو از بیرون از بدنه شهرداری، اظهار داشت: در همین مجموعه شهرداری، افرادی هستند که سال‌ها زحمت کشیده‌اند و انتظار دارند پیشرفت کنند.

تویسرکانی، اظهارامیدواری کرد: تمام کارکنان شهرداری کرمان، با همدلی، همراهی و سرعت هرچه بیشتر، کارها را پیش ببرند تا اینکه اتفاقات خوبی در کرمان، رقم بخورد.

گفتنی است؛ در این آیین، با حکم شهردار کرمان، «علی سعیدی»، به‌عنوان «سرپرست معاونت شهرسازی و معماری شهرداری کرمان»، «روح‌الله مطهری»، به‌عنوان «سرپرست سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری کرمان»، «محمدحسین مومنی»، به‌عنوان «سرپرست سازمان مدیریت پسماند شهرداری کرمان»، و «فرزاد خضری»، به‌عنوان «مدیرعامل بنیاد خیریه بناهای ماندگار شهرداری کرمان»، منصوب شدند و از زحمات مدیران سابق، «ریحانه‌السادات تهامی»، «ابراهیم بابایی» و «مصطفی عسکری»، تقدیر شد.

برچسب ها : شهرداری کرمان

مخاطبان گرامی، برای انتشار نظرات لطفا نکات زیر را رعایت فرمایید :

  1. نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  2. نظرات حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های اسلامی منتشر نمی‌شود.
  3. نظرات پس از ویرایش ارسال می‌شود.
دیدگاه شما ثبت شد
مطالب پیشنهادی
دل عالم

کلیه حقوق این وب سایت متعلق به پایگاه خبری دل عالم می باشد.