
در قسمتی از این لوح چنین آمده است:
بدین وسیله از عملکرد شایسته و تلاش های مستمر آن شرکت در زمینه پاسخگویی سریع و موثر به شکایات مردم و ذینفعان در سامانه سمات طی شش ماهه دوم سال 1403، صمیمانه تقدیر و تشکر به عمل می آید.
کسب کمترین میانگین زمان پاسخگویی، بیانگر تعهد نظم سازمانی و توجه ویژه به رضایت ذینفعان صنعت برق است. بی تردید این موفقیت حاصل تلاش جمعی جنابعالی و همکاران دلسوز و مسئولیت پذیر آن مجموعه است.
امید است در سال جاری نیز با تداوم این رویکرد حرفه ای، شاهد ارتقای بیش از پیش کیفیت خدمات رسانی به مردم عزیز کشوران باشیم