دوشنبه1 تير 1405     Monday, June 22, 2026
1404/10/23
کدخبر :166118
3
چاپ :

تشریح آخرین وضعیت تکمیل مجتمع های اداری از زبان معاون توسعه مدیریت و منابع استاندار کرمان

معاون توسعه مدیریت و منابع استاندار کرمان گفت: چهار مجتمع اداری آماده افتتاح و دو مجتمع نیز تا پایان شهریور سال آینده به بهره‌برداری خواهند رسید.

به گزارش پایگاه خبری دل عالم به نقل از روابط عمومی استانداری کرمان، مرضیه مهدوی در همایش فرمانداران استان در خصوص مجتمع‌های اداری گفت: مجتمع‌های اداری استان بعضا از سال ۸۸ کلنگ‌زنی شده بودند، که به دلایل متعدد نیمه تمام باقی مانده و مقرر شد امسال آنها را به افتتاح برسانیم. 
وی ادامه داد: چهار مجتمع اداری آماده افتتاح و دو مجتمع نیز تا پایان شهریور سال آینده به بهره‌برداری خواهند رسید. 
مهدوی تصریح کرد: تخصیص اعتبار تکمیل مجتمع‌های اداری به صورت کامل انجام شده و تنها پیشرفت کار متفاوت بوده است.
معاون توسعه مدیریت و منابع استاندار کرمان با اشاره به برگزاری انتخابات شوراهای اسلامی سال آینده به صورت تمام الکترونیک تاکید کرد: فرمانداران و ستادهای انتخابات شهرستان‌ها، تجهیزات و زیرساخت‌ها را بررسی و نیازها و کاستی‌ها را سریعتر اعلام کنند تا نسبت به تامین آنها اقدام شود.
برچسب ها : استانداری

مخاطبان گرامی، برای انتشار نظرات لطفا نکات زیر را رعایت فرمایید :

  1. نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  2. نظرات حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های اسلامی منتشر نمی‌شود.
  3. نظرات پس از ویرایش ارسال می‌شود.
دیدگاه شما ثبت شد
مطالب پیشنهادی
دل عالم

کلیه حقوق این وب سایت متعلق به پایگاه خبری دل عالم می باشد.