
به گزارش پایگاه خبری دل عالم به نقل از روابط عمومی استانداری کرمان، مرضیه مهدوی در همایش فرمانداران استان در خصوص مجتمعهای اداری گفت: مجتمعهای اداری استان بعضا از سال ۸۸ کلنگزنی شده بودند، که به دلایل متعدد نیمه تمام باقی مانده و مقرر شد امسال آنها را به افتتاح برسانیم.
وی ادامه داد: چهار مجتمع اداری آماده افتتاح و دو مجتمع نیز تا پایان شهریور سال آینده به بهرهبرداری خواهند رسید.
مهدوی تصریح کرد: تخصیص اعتبار تکمیل مجتمعهای اداری به صورت کامل انجام شده و تنها پیشرفت کار متفاوت بوده است.
معاون توسعه مدیریت و منابع استاندار کرمان با اشاره به برگزاری انتخابات شوراهای اسلامی سال آینده به صورت تمام الکترونیک تاکید کرد: فرمانداران و ستادهای انتخابات شهرستانها، تجهیزات و زیرساختها را بررسی و نیازها و کاستیها را سریعتر اعلام کنند تا نسبت به تامین آنها اقدام شود.
وی ادامه داد: چهار مجتمع اداری آماده افتتاح و دو مجتمع نیز تا پایان شهریور سال آینده به بهرهبرداری خواهند رسید.
مهدوی تصریح کرد: تخصیص اعتبار تکمیل مجتمعهای اداری به صورت کامل انجام شده و تنها پیشرفت کار متفاوت بوده است.
معاون توسعه مدیریت و منابع استاندار کرمان با اشاره به برگزاری انتخابات شوراهای اسلامی سال آینده به صورت تمام الکترونیک تاکید کرد: فرمانداران و ستادهای انتخابات شهرستانها، تجهیزات و زیرساختها را بررسی و نیازها و کاستیها را سریعتر اعلام کنند تا نسبت به تامین آنها اقدام شود.





