دوشنبه1 تير 1405     Monday, June 22, 2026
1405/03/16
کدخبر :185167
6
چاپ :

افتتاح چهارمین داروخانه هلال‌احمر استان کرمان در شهر جیرفت با حضور استاندار کرمان

چهارمین داروخانه هلال‌احمر استان کرمان در شهر جیرفت با حضور استاندار کرمان، نماینده مردم جیرفت و عنبرآباد در خانه ملت، معاون سیاسی و اجتماعی استاندار، مدیرکل هلال احمر استان، فرماندار و جمعی از مسئولین شهرستانی افتتاح شد.

به گزارش پایگاه خبری دل عالم به نقل از روابط عمومی استانداری کرمان، دکتر محمدعلی طالبی : پروژه‌ها بعضا نمادی از تلاش جمعی و خداپسندانه و خدمتی هستند که به مردم در سطوح‌ مختلف ارائه می‌شود. وی ادامه داد: داروخانه هلال‌احمر جیرفت نمادی از تلاش‌هایی است‌ که همه برای تحقق آن متحمل شدند و از پیگیری‌های نماینده جیرفت و عنبرآباد در مجلس و جمعیت هلال‌احمر در این موضوع قدردانی دارم. 
 استاندار کرمان تصریح کرد: با این‌ هم‌افزایی و تلاش مشترک و هماهنگ، اتفاقات خوب دیگری هم در جنوب استان خواهد افتاد. 
 طالبی گفت: مهمترین ویژگی این خدمت، جلوگیری از تردد جمع قابل توجهی از مردم جنوب استان تا مرکز استان است. 
 وی از فرمانداران شهرستان‌های جنوبی خواست تا این نوع خدمات را جهت تسهیل و رفاه حال شهروندان شناسایی کنند تا کمتر نیاز به مراجعه به مرکز استان داشته باشند. 
 مجید فلاح مدیرعامل جمعیت هلال‌احمر استان کرمان با اشاره به پوشش جمعیتی هشت شهرستان جنوبی استان توسط داروخانه هلال‌احمر جیرفت گفت: گردش مالی سه داروخانه‌ هلال‌احمر استان در سال‌گذشته ۱۱۰۰ میلیارد تومان بوده است. 
 وی ادامه داد: طی یک‌سال گذشته همچنین ۴۰۰ هزار نفر به داروخانه های هلال‌احمر استان مراجعه داشته‌اند.
 
 

مخاطبان گرامی، برای انتشار نظرات لطفا نکات زیر را رعایت فرمایید :

  1. نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  2. نظرات حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های اسلامی منتشر نمی‌شود.
  3. نظرات پس از ویرایش ارسال می‌شود.
دیدگاه شما ثبت شد
مطالب پیشنهادی
دل عالم

کلیه حقوق این وب سایت متعلق به پایگاه خبری دل عالم می باشد.