پنج شنبه20 آذر 1404     Thursday, December 11, 2025
1404/09/20
کدخبر :162018
1
چاپ :

تداوم دیدارهای مردمی در مسیر ارتقای رضایتمندی ارباب‌رجوع در راه و شهرسازی کرمان

مدیرکل راه و شهرسازی استان کرمان در دیدار عمومی با ارباب‌رجوع، بر استمرار ارتباط مستقیم و پاسخگویی مؤثر برای حل مسائل مراجعان تأکید کرد.

به گزارش دل عالم به نقل از اداره ارتباطات و اطلاع‌رسانی اداره‌کل راه و شهرسازی استان کرمان، ملاقات عمومی مدیرکل راه و شهرسازی استان کرمان با ارباب‌رجوع در چارچوب برنامه‌ منظم دیدارهای مردمی برگزار شد.
در جریان این دیدار، علی حاجی‌زاده مدیرکل راه و شهرسازی استان با اشاره به مأموریت‌های گسترده این دستگاه در حوزه‌ راه، مسکن و شهرسازی، ارتباط صمیمی با مردم و شنیدن دغدغه‌های آنان را از اولویت‌های مهم مدیریت مجموعه دانست و تصریح کرد: پاسخگویی به موقع و دقیق، زمینه‌ساز افزایش اعتماد عمومی و رضایتمندی ارباب‌رجوع است.
وی با تأکید بر لزوم تسهیل فرایندهای اداری و کاهش بروکراسی، افزود:‌ همه واحدهای تخصصی موظف‌اند مسائل مطرح‌شده از سوی مراجعان را به‌صورت دقیق پیگیری و نتیجه را در کوتاه‌ترین زمان ممکن اعلام کنند.
در پایان، مدیرکل راه و شهرسازی استان کرمان بر تداوم دیدارهای مردمی و سیاست درهای باز اداره‌کل در مسیر تحقق اهداف دولت مردمی تأکید کرد.

 

مخاطبان گرامی، برای انتشار نظرات لطفا نکات زیر را رعایت فرمایید :

  1. نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  2. نظرات حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های اسلامی منتشر نمی‌شود.
  3. نظرات پس از ویرایش ارسال می‌شود.
دیدگاه شما ثبت شد
مطالب پیشنهادی
دل عالم

کلیه حقوق این وب سایت متعلق به پایگاه خبری دل عالم می باشد.