
به گزارش پایگاه خبری دل عالم به نقل از روابط عمومی استانداری کرمان، علی اصغر ذاکری، در نخستین نشست کارگروه هماهنگی شرایط اضطرار وقوع پدیده گردوغبار در استان در سال جاری افزایش تعداد ایستگاههای پایش آلودگی به ویژه در شهرستانهای مستعد گردوغبار، ضرورتی اجتنابناپذیر است.
همانطور که تالاب گاوخونی در اصفهان و دریاچه ارومیه برای مناطق خود تهدید بودند، کاهش سطح آب تالاب جازموریان نیز برای جنوب شرق کشور تهدیدی جدی به شمار میرود.
افزایش تعداد دستگاههای غبارسنج در مناطق مستعد و تسریع در نصب این دستگاهها لازم است.
همانطور که تالاب گاوخونی در اصفهان و دریاچه ارومیه برای مناطق خود تهدید بودند، کاهش سطح آب تالاب جازموریان نیز برای جنوب شرق کشور تهدیدی جدی به شمار میرود.
افزایش تعداد دستگاههای غبارسنج در مناطق مستعد و تسریع در نصب این دستگاهها لازم است.





