دوشنبه1 تير 1405     Monday, June 22, 2026
1405/01/31
کدخبر :174005
5
چاپ :

تاکید معاون عمرانی استاندار بر گسترش ایستگاه‌های سنجش گردوغبار در استان

معاون عمرانی استاندار کرمان با تأکید بر ضرورت افزایش ایستگاه‌های سنجش شرایط اضطرار آلودگی هوا در شهرستان‌های مستعد گردوغبار، خواستار گسترش این دستگاه‌ها و ارتقاء سطح آگاه‌سازی عمومی برای مقابله با بحران گردوغبار شد.

به گزارش پایگاه خبری دل عالم به نقل از روابط عمومی استانداری کرمان، علی اصغر ذاکری، در نخستین نشست کارگروه هماهنگی شرایط اضطرار وقوع پدیده گردوغبار در استان در سال جاری افزایش تعداد ایستگاه‌های پایش آلودگی به ویژه در شهرستان‌های مستعد گردوغبار، ضرورتی اجتناب‌ناپذیر است.
همان‌طور که تالاب گاوخونی در اصفهان و دریاچه ارومیه برای مناطق خود تهدید بودند، کاهش سطح آب تالاب جازموریان نیز برای جنوب شرق کشور تهدیدی جدی به شمار می‌رود.
افزایش تعداد دستگاه‌های غبارسنج در مناطق مستعد و تسریع در نصب این دستگاه‌ها لازم است.
برچسب ها : استانداری

مخاطبان گرامی، برای انتشار نظرات لطفا نکات زیر را رعایت فرمایید :

  1. نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  2. نظرات حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های اسلامی منتشر نمی‌شود.
  3. نظرات پس از ویرایش ارسال می‌شود.
دیدگاه شما ثبت شد
مطالب پیشنهادی
دل عالم

کلیه حقوق این وب سایت متعلق به پایگاه خبری دل عالم می باشد.