پنج شنبه29 شهريور 1403     Thursday, September 19, 2024
1403/06/26
کدخبر :119684
3
چاپ :

بزرگ‌ترین رزمایش مشترک اردوهای جهادی-پزشکی استان کرمان

در رزمایش جهادی درمانی شهید آیت‌الله رئیسی در شهرستان جازموریان بخش زهکلوت بیش‌از 7400 خدمات درمانی و فرهنگی توسط مجتمع مس سرچشمه به اهالی این منطقه ارائه شد.

مدیر بهداشت و درمان مجتمع مس سرچشمه رفسنجان گفت: در رزمایش جهادی درمانی شهید آیت‌الله رئیسی در شهرستان جازموریان بخش زهکلوت بیش‌از 7400 خدمات درمانی و فرهنگی توسط مجتمع مس سرچشمه به اهالی این منطقه ارائه شد. 

به‌‌گزارش دل عالم به نقل از روابط‌عمومی مجتمع مس سرچشمه رفسنجان، دکتر مجید سعدلو اظهار کرد: بزرگ‌ترین رزمایش مشترک اردوهای جهادی-پزشکی استان کرمان، با نام شهید آیت‌الله رئیسی، 20 تا 23 شهریورماه با حمایت و پشتیبانی بنیاد علوی و اجرای گروه‌های جهادی بسیج دانشجویی و بسیج جامعه پزشکی و همکاری استانداری و دانشگاه‌های علوم‌پزشکی استان کرمان در هشت شهرستان جیرفت، عنبراباد، کهنوج، رودبار جنوب، جازموریان، بم، ریگان و نرماشیر برگزار شد که امور بهداشت و درمان مجتمع مس سرچشمه در شهرستان جازموریان بخش زهکلوت در این رزمایش مشارکت کرد.

وی افزود: این رزمایش جهادی‌درمانی با حضور پزشکان عمومی و متخصص داخلی، مامایی و دندانپزشکان برگزار شد.

 وی با‌اشاره خدمات ارائه شده در این رزمایش جهادی‌درمانی از سوی مجتمع مس سرچشمه، گفت: 896 نفر از خدمات پزشک عمومی، 70 نفر از خدمات متخصص داخلی، 362 نفر از خدمات مامایی، 83 نفر از خدمات اپتومتریست، 50 نفر از خدمات آزمایش پاپ اسمیر، 83 نفر از خدمات چشم‌پزشکی، 48 نفر از خدمات روانشناسی و مشاوره، 102 نفر از خدمات پرستاری و 1218 نفر از خدمات دارو درمانی و نسخه دارویی بهره بردند.

سعدلو به خدمات دندانپزشکی در این رزمایش جهادی نیز اشاره و تصریح کرد: 742 نفر از خدمات معاینه، 390 نفر از خدمات ترمیم، 627 نفر از خدمات کشیدن، 66 نفر از خدمات اندو، 11 نفر از خدمات جرم‌گیری، 741 نفر از خدمات آموزش بهداشت دهان و دندان و 490 نفر از خدمات رادیوگرافی بهره‌مند شدند.

مدیر بهداشت و درمان مجتمع مس سرچشمه رفسنجان با بیان این‌که تمام داروهای توزیع شده در این اردوی‌ جهادی‌درمانی رایگان بوده است، تصریح کرد: در این رزمایش جهادی‌درمانی در مجموع 6785 خدمت به 2873 نفر از اهالی شهرستان جازموریان بخش زهکلوت ارائه شد.


مخاطبان گرامی، برای انتشار نظرات لطفا نکات زیر را رعایت فرمایید :

  1. نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  2. نظرات حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های اسلامی منتشر نمی‌شود.
  3. نظرات پس از ویرایش ارسال می‌شود.
دیدگاه شما ثبت شد
مطالب پیشنهادی
دل عالم

کلیه حقوق این وب سایت متعلق به پایگاه خبری دل عالم می باشد.