
به گزارش پایگاه خبری دل عالم به نقل از فارس ، سید موید محسننژاد با اعلام این خبر گفت: به مناسبت ۲۸ اردیبهشتماه، روز جهانی موزه و آغاز هفته میراثفرهنگی، بازدید از همه موزهها، بناهای تاریخی و پایگاههای میراثفرهنگی استان کرمان در روز دوشنبه ۲۸ اردیبهشت ۱۴۰۵ برای عموم هموطنان رایگان خواهد بود.مدیرکل میراثفرهنگی کرمان افزود: این اقدام با هدف ترویج فرهنگ موزهداری، تقویت پیوند مردم با تاریخ و تمدن کهن دیار کریمان و فراهم ساختن فرصتی عادلانه برای آشنایی همه اقشار جامعه با گنجینههای فرهنگی استان صورت پذیرفته است.او با اشاره به ظرفیت بالای موزهای استان تصریح کرد: کرمان با دارا بودن موزههای متعدد در حوزههای مختلف از استانهای پیشرو در حوزه میراثفرهنگی کشور است و این فرصت میتواند دریچهای تازه برای گردشگران و شهروندان به این داشتهها باشد





