
به گزارش پایگاه خبری دل عالم به نقل از روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی کرمان، سرپرست معاونت درمان دانشگاه علوم پزشکی کرمان در این باره گفت: زندهیاد غلامرضا عمادآبادی 57ساله، اهل و ساکن سیرجان، به علت خونریزی مغزی دچار مرگ مغزی شد.
دکتر محمدحسن لاریزاده افزود: این بیمار در تاریخ 19 فروردین ماه در بخش آیسییو بیمارستان غرضی سیرجان بستری شد.
وی ادامه داد: متأسفانه علیرغم تلاشهای کادر درمان، در تاریخ 21 فروردین مرگ مغزی وی تأیید و پس از تشخیص مرگ مغزی به مرکز آموزشی درمانی باهنر اعزام و ادامه فرایند اهدا عضو در این مرکز انجام و با رضایت خانواده ایشان، فرآیند اهدای عضو انجام گرفت.
به گفته دکتر لاری زاده، برداشت اعضای مرحوم در بیمارستان شهید باهنر کرمان انجام شد. دو کلیه و کبد آن مرحوم برای پیوند به شیراز ارسال شد.
وی اضافه کرد: عمل جراحی برداشت ارگان توسط دکتر محمد شفیعی انجام شد و اولین اهدای عضو در سال جاری در کرمان به ثبت رسید.
سرپرست معاونت درمان دانشگاه علوم پزشکی کرمان، از زحمات و تلاش های همکاران در بیمارستان غرضی و دانشگاه علوم پزشکی سیرجان قدردانی کرد.
در پایان دکتر تاج الدینی ضمن تقدیر از خانواده مرحومه بخشی، از کلیه افرادی که در فرایند اهدا و برداشت اعضا تلاش کرده اند، تشکر و قدردانی کرد.





