دوشنبه1 تير 1405     Monday, June 22, 2026
1405/01/24
کدخبر :173241
34
چاپ :

با رضایت خانواده مرحوم «غلام‌رضا عماد آبادی»؛ اولین اهدای عضو سال جاری در کرمان انجام شد

با تصمیم خیرخواهانه خانواده مرحوم «غلام‌رضا عمادآبادی»، اعضای این مرد 57 ساله به بیماران نیازمند زندگی دوباره بخشید.

به گزارش پایگاه خبری دل عالم به نقل از روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی کرمان، سرپرست معاونت درمان دانشگاه علوم پزشکی کرمان در این باره گفت: زنده‌یاد غلام‌رضا عمادآبادی 57ساله، اهل و ساکن سیرجان، به علت خونریزی مغزی دچار مرگ مغزی شد.

دکتر محمدحسن لاری‌زاده افزود: این بیمار در تاریخ 19 فروردین ماه  در بخش آی‌سی‌یو بیمارستان غرضی سیرجان بستری شد.

 وی ادامه داد: متأسفانه علی‌رغم تلاش‌های کادر درمان، در تاریخ 21 فروردین مرگ مغزی وی تأیید و پس از تشخیص مرگ مغزی به مرکز آموزشی درمانی باهنر اعزام و ادامه فرایند اهدا عضو در این مرکز انجام و با رضایت خانواده ایشان، فرآیند اهدای عضو انجام گرفت.

به گفته دکتر لاری زاده، برداشت اعضای مرحوم در بیمارستان شهید باهنر کرمان انجام شد. دو کلیه و کبد آن مرحوم برای پیوند به شیراز ارسال شد.

 وی اضافه کرد: عمل جراحی برداشت ارگان توسط دکتر محمد شفیعی انجام شد و اولین اهدای عضو در سال جاری در کرمان به ثبت رسید.

 سرپرست معاونت درمان دانشگاه علوم پزشکی کرمان، از زحمات و تلاش های همکاران در بیمارستان غرضی و دانشگاه علوم پزشکی سیرجان  قدردانی کرد.

در پایان دکتر تاج الدینی ضمن تقدیر از خانواده مرحومه بخشی، از کلیه افرادی که در فرایند اهدا و برداشت اعضا تلاش کرده اند، تشکر و قدردانی کرد.


مخاطبان گرامی، برای انتشار نظرات لطفا نکات زیر را رعایت فرمایید :

  1. نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  2. نظرات حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های اسلامی منتشر نمی‌شود.
  3. نظرات پس از ویرایش ارسال می‌شود.
دیدگاه شما ثبت شد
مطالب پیشنهادی
دل عالم

کلیه حقوق این وب سایت متعلق به پایگاه خبری دل عالم می باشد.