
به گزارش پایگاه خبری دل عالم به نقل از کرنا، این امر میتواند ضمن جلوگیری از تکرار اشتباهات گذشته، به ایجاد دیدگاهی روشن نسبت به موضوعاتی که گاهی از دید مدیران پنهان میماند کمک کند.
وی، با قدردانی از استقبال کارکنان از این سامانه، افزود: تجارب ثبتشده بهصورت دقیق توسط کارگروههای تخصصی مورد ارزیابی قرار میگیرد و هر تجربهای که امتیاز لازم را کسب کند، ضمن مشمول شدن تشویقهای رفاهی شهرداری به نام شخص ثبت کننده کد ثابت و ویژه اختصاص مییابد و در پرونده ایشان با موضوع فعالیت اجتماعی و مدنی ثبت خواهد شد. همچنین افرادی که تجربه و ایده خود را توسعه داده و متولی اجرای آن موضوع در شهرداری باشند، از پاداش مضاعف برخوردار خواهند شد.
خطیبی، اظهار کرد: شهرداری کرمان قبل از بازنشستگی کارکنان، اقدام به اخذ تجارب مینماید و پرسنل بازنشسته نیز، با مراجعه به مرکز خدمات رفاهی بازنشستگان، میتوانند نسبت به ثبت تجربه اقدام کنند.
همچنین در این نشست از افراد ذیل به عنوان صاحبان تجارب برتر تقدیر به عمل آمد:
محسن کمالالدینی، از سازمان مشاغل شهری، شیرین اخضمی، از سازمان فاوا،
مهدیه جعفری، از مدیریت ارتباطات و روابط بینالملل، مریم ایرانمنش، از سازمان فرهنگی و هنری، معصومه کروکی، از سازمان سیما منظر و فضای شهری، زهرا شعاعی، از سازمان مدیریت پسماند و فائزه حسیبی از مدیریت نوسازی و تحول اداری
گفتنی است، کارکنان شهرداری میتوانند برای ثبت تجربه از طریق آدرسهای زیر و با نام کاربری و رمز عبور تعریف شده اقدام و یا با کارشناسان این معاونت ارتباط برقرار کنند:
آدرس تحت وب؛ جهت دسترسی از طریق وب و یا اینترنت خانگی:
km.kerman.ir
آدرس تحت شبکه؛ برای دسترسی از طریق سیستم اداری و بدون نیاز به اینترنت، در نرم افزار Chrome، آدرس زیر را وارد نمایید:
۱۹۲.۱۶۸.۱۰۰.۷۵
وی، با قدردانی از استقبال کارکنان از این سامانه، افزود: تجارب ثبتشده بهصورت دقیق توسط کارگروههای تخصصی مورد ارزیابی قرار میگیرد و هر تجربهای که امتیاز لازم را کسب کند، ضمن مشمول شدن تشویقهای رفاهی شهرداری به نام شخص ثبت کننده کد ثابت و ویژه اختصاص مییابد و در پرونده ایشان با موضوع فعالیت اجتماعی و مدنی ثبت خواهد شد. همچنین افرادی که تجربه و ایده خود را توسعه داده و متولی اجرای آن موضوع در شهرداری باشند، از پاداش مضاعف برخوردار خواهند شد.
خطیبی، اظهار کرد: شهرداری کرمان قبل از بازنشستگی کارکنان، اقدام به اخذ تجارب مینماید و پرسنل بازنشسته نیز، با مراجعه به مرکز خدمات رفاهی بازنشستگان، میتوانند نسبت به ثبت تجربه اقدام کنند.
همچنین در این نشست از افراد ذیل به عنوان صاحبان تجارب برتر تقدیر به عمل آمد:
محسن کمالالدینی، از سازمان مشاغل شهری، شیرین اخضمی، از سازمان فاوا،
مهدیه جعفری، از مدیریت ارتباطات و روابط بینالملل، مریم ایرانمنش، از سازمان فرهنگی و هنری، معصومه کروکی، از سازمان سیما منظر و فضای شهری، زهرا شعاعی، از سازمان مدیریت پسماند و فائزه حسیبی از مدیریت نوسازی و تحول اداری
گفتنی است، کارکنان شهرداری میتوانند برای ثبت تجربه از طریق آدرسهای زیر و با نام کاربری و رمز عبور تعریف شده اقدام و یا با کارشناسان این معاونت ارتباط برقرار کنند:
آدرس تحت وب؛ جهت دسترسی از طریق وب و یا اینترنت خانگی:
km.kerman.ir
آدرس تحت شبکه؛ برای دسترسی از طریق سیستم اداری و بدون نیاز به اینترنت، در نرم افزار Chrome، آدرس زیر را وارد نمایید:
۱۹۲.۱۶۸.۱۰۰.۷۵





