دوشنبه1 تير 1405     Monday, June 22, 2026
1405/02/08
کدخبر :175820
3
چاپ :

افزایش ۲۱ درصدی آب پشت سدهای استان کرمان نسبت به مدت مشابه سال گذشته

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار کرمان، از افزایش ۲۱ درصدی حجم آب پشت سدهای استان نسبت به مدت مشابه سال گذشته خبر داد

به گزارش روابط عمومی استانداری کرمان، علی‌اصغر ذاکری، هفتم اردیبهشت‌ماه در جلسه کارگروه ماده ۱۱ قانون تشکیل وزارت جهاد کشاورزی: حجم آب پشت سدهای استان نسبت به مدت مشابه سال گذشته ۲۱ درصد افزایش یافته اما با وجود این افزایش، مدیریت کامل و صحیح منابع آبی همچنان امری ضروری و اجتناب‌ناپذیر است.
رعایت حق‌آبه محیط زیستی یک الزام است و نباید به دلیل بی‌توجهی ما، مناطق حساس زیست‌محیطی مانند دشت جیرفت و تالاب جازموریان تحت تأثیر شرایط نامطلوب قرار گیرند
ساماندهی ۲۴ هزار هکتار از اراضی پایین‌دست سد هلیل‌رود و استفاده بهینه از منابع آب این سد، در کنار منابع آب زیرزمینی دشت جیرفت، در دستور کار قرار دارد.

 

مخاطبان گرامی، برای انتشار نظرات لطفا نکات زیر را رعایت فرمایید :

  1. نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  2. نظرات حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های اسلامی منتشر نمی‌شود.
  3. نظرات پس از ویرایش ارسال می‌شود.
دیدگاه شما ثبت شد
مطالب پیشنهادی
دل عالم

کلیه حقوق این وب سایت متعلق به پایگاه خبری دل عالم می باشد.