
بهگزارش پایگاه خبری دل عالم به نقل از روابط عمومی شهرداری انار، در ابتدای این نشست، احمد میرزایی رئیس شورا با تبریک فرارسیدن دهه کرامت، این ایام را فرصتی ارزشمند برای ترویج فرهنگ اهلبیت (ع) و گسترش روحیه خدمت و همدلی در جامعه دانست و اظهار کرد: دهه کرامت یادآور سیره نورانی حضرت معصومه (س) و امام رضا (ع) و تجلیبخش فرهنگ کرامت، مهربانی و خدمت به مردم است. وی حضور خادمیاران رضوی در این جلسه را مایه افتخار دانست و از تلاشهای آنان در ترویج معارف رضوی قدردانی کرد.
در ادامه جلسه، اعضای شورا به بررسی مسائل عمرانی و خدمات شهری پرداختند و چند مصوبه مهم در راستای توسعه زیرساختها و ارتقای خدمات به شهروندان به تصویب رسید.
بر اساس مصوبه شورا، مقرر شد ترمینال مسافربری شهری در اوایل اردیبهشتماه فعالیت ساخت خود را آغاز کند و حداکثر تا پایان شهریورماه به بهرهبرداری کامل برسد تا بخشی از نیازهای حملونقل شهری ساماندهی شود.
همچنین در راستای ساماندهی و بهسازی محل پنجشنبهبازار، مقرر شد عملیات جدولگذاری این محل از ابتدای هفته آینده آغاز شده و تا پایان اردیبهشتماه تکمیل و آماده بهرهبرداری شود.
از دیگر مصوبات این نشست میتوان به افتتاح رسمی پارک آبی صخرهای نشاط در ایام دهه کرامت اشاره کرد که قرار است با حضور مسئولان استانی و محلی به بهرهبرداری برسد.
در بخش دیگری از جلسه نیز به منظور پاسداشت مقام و جایگاه قشر زحمتکش کارگران، مقرر شد خیابان حدفاصل میدان امام رضا (ع) تا حسنآباد به نام «خیابان کارگر» نامگذاری شود.
اعضای شورای اسلامی شهر در پایان این نشست بر تسریع در اجرای پروژههای مصوب و پیگیری مستمر امور شهری با هدف ارتقای کیفیت زندگی شهروندان تأکید کردند.
در ادامه جلسه، اعضای شورا به بررسی مسائل عمرانی و خدمات شهری پرداختند و چند مصوبه مهم در راستای توسعه زیرساختها و ارتقای خدمات به شهروندان به تصویب رسید.
بر اساس مصوبه شورا، مقرر شد ترمینال مسافربری شهری در اوایل اردیبهشتماه فعالیت ساخت خود را آغاز کند و حداکثر تا پایان شهریورماه به بهرهبرداری کامل برسد تا بخشی از نیازهای حملونقل شهری ساماندهی شود.
همچنین در راستای ساماندهی و بهسازی محل پنجشنبهبازار، مقرر شد عملیات جدولگذاری این محل از ابتدای هفته آینده آغاز شده و تا پایان اردیبهشتماه تکمیل و آماده بهرهبرداری شود.
از دیگر مصوبات این نشست میتوان به افتتاح رسمی پارک آبی صخرهای نشاط در ایام دهه کرامت اشاره کرد که قرار است با حضور مسئولان استانی و محلی به بهرهبرداری برسد.
در بخش دیگری از جلسه نیز به منظور پاسداشت مقام و جایگاه قشر زحمتکش کارگران، مقرر شد خیابان حدفاصل میدان امام رضا (ع) تا حسنآباد به نام «خیابان کارگر» نامگذاری شود.
اعضای شورای اسلامی شهر در پایان این نشست بر تسریع در اجرای پروژههای مصوب و پیگیری مستمر امور شهری با هدف ارتقای کیفیت زندگی شهروندان تأکید کردند.





